Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دوره از کارگاه‌های آموزشی تسهیلگران و مربی‌های باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در روزهای شانزدهم و هفدهم مهرماه در ۲۲ منطقه تهران در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی رویدادهای ترویج کتاب‌خوانی، فراخوان ثبت‌نام در این دوره از کارگاه‌ها اول مهرماه منتشر  شد و طی امروز و فردا با حضور بیش از چندده تسهیلگر و مربی باشگاه‌های کتاب‌خوانی  در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر به استقبال از این دوره آموزشی، ثبت‌نام از علاقه‌مندان  برای برگزاری دوره جدید این کارگاه‌ها تمدید شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیش‌تر و ثبت نام می‌توانند با شماره ۰۲۱۹۶۶۵۳۴۱۲ تماس بگیرند یا این‌که به وب‌سایت شبکه ترویج کتاب‌خوانی به نشانی  http://bookpromotion.ir/reading-clubs/tehran-call/  مراجعه کنند.

 در این کارگاه عموم علاقه‌مندان به ترویج کتاب‌خوانی، اعم از مربی‌ مهدکودک‌ها، مربی‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، معاون‌ پرورشی مدارس، دانشجویان، کتابدارها، معلم‌های مقطع دبستان و... حضور دارند. در این کارگاه‌های ‌ترویج‌ کتاب‌خوانی کودک و نوجوان، شناخت ادبیات و هنر کودک و نوجوان، ارزیابی کتاب‌های کودک و نوجوان، تشکیل و راه‌انداز باشگاه‌های کتاب‌خوانی و همچنین مستندسازی از جمله مواردی است که طی این دو روز به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. کسانی که در این‌ کارگاه‌ها شرکت کردند، از  علاقه‌مند ترویج کتاب‌خوانی  کودک و نوجوان هستند.

کارگاه‌های آموزشی تسهیلگران باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان توسط دفتر مطالعات برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، خانه کتاب و سازمان بهزیستی  در مناطق بیست‌ودوگانه تهران برای علاقه‌مندان در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟