Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عبدالرضا عزیزی دوشنبه در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در آبادان اظهار داشت: موضوع جذب و اشتغال نیروهای بومی باید از سوی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد نظارت جدی قرار گیرد.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اشتغال یکی از دغدغه های مهم خانواده ها و مسئولان در آبادان است و باید همه تلاش ها برای حل این مشکل به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بحران بیکاری مربوط به تمام کشور است و شمار زیادی از تحصلی کرده های کشور با معضل بیکاری مواجه هستند افزود: برای ایجاد یک عدالت نسبی در اشتغال جوانان باید قانون به دقت بررسی شود البته در مقطعی اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری تا حدی قابل قبول بود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از جذب نیروهای غیر بومی در فاز 2 پالایشگاه آبادان گفت: متاسفانه 70 درصد افراد جذب شده در این پالایشگاه را غیر بومی شامل می شود در حالی که بستر باید برای جذب نیروهای بومی که اکثرا تحصیل کرده هستند فراهم شود.
عزیزی اظهار داشت: در اکثر شهرها اولویت اشتغال به بومی ها داده می شود و جای سوال دارد که در آبادان چرا این رویه دنبال نمی شود. با اختصاص ندادن اولویت اشتغال به افراد بومی ، اجحافی در حق جوانان آبادانی صورت گرفته است که امید است با پیگیری نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی این مشکل برطرف شود.
عزیزی در ادامه به تشریح دستاوردهای کشور در بخش های مختلف پرداخت و گفت:کشور در 40 سال اخیر دستاوردهای زیادی از جمله در حوزه های هوا فضا، موشکی داشته ولی همیشه نیمه خالی لیوان دیده شده است.
وی افزود: امروزه ایران در منطفه بخصوص در آبهای خلیج فارس قدرت نمایی می کند، در سه مایلی آمریکایی ها با موشک داعش نابود شد و امنیت در کشور ایجاد شده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتقاد کردن راحت است ولی باید بدنبال راهکار باشیم تا مشکلات کشور از جمله مشکل اشتغال در کشور برطرف شود.
اعضای کارگروه اشتغال کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکل اشتغال جوانان بیکار آبادان و موضوع جذب افراد غیر بومی در فاز 2 پالایشگاه آبادان به این شهرستان سفر کردند.
7104/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 خانواده خلیج فارس کار و رفاه اجتماعی مجلس شورای اسلامی آمریکایی منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد