Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:00:31 GMT

تمبر یادبود همایش ملی گردوی تویسرکان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۲۱۵۲

تمبر یادبود همایش ملی گردوی تویسرکان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، تمبر یادبود همایش گردو، مبل و منبت و فرش تویسرکان ظهردوشنبه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه گردو، مبل و منبت، فرش دستباف، سوغاتی‌های تویسرکان مانند شاطه حلوایی و دیگر توانمندی‌های شهرستان تویسرکان در قالب حدود ۵۰ غرفه برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است علی اصغر مونسان امروز دوشنبه در سفری یک روزه به استان همدان در ابتدا در همایش ملی گردوی تویسرکان شرکت کرد و بعد ازظهر دوشنبه نیز با حضور در شهرستان نهاوند ظرفیت های گردشگری این منطقه را بررسی می کند.

همچنین بررسی روند اجرای برنامه ها در راستای برگزاری اجلاس جهانی گردشگری نیز در برنامه وی قرار دارد.

کد خبر 4424397

منبع: مهر

کلیدواژه: تمبر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری علی اصغر مونسان اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر گرگان اربعین حسینی مشهد شهرکرد شیراز یاسوج خرم آباد گردشگری سنندج اربعین 97 خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجلس، ایرادات شورای نگهبان را به مبحث پنجم تا دهم لایحه تجارت، رفع کرد. 

انسجام شرکت‌ها، الزام اخذ مجوز از شورای رقابت، تجزیه شرکت‌ها، مجاز بودن ادغام ساده یا مرکب هر یک از شرکت‌ها در یکدیگر، ضرورت موافقت سازمان بورس با ادغام‌ها، جرائم مربوط به مدیران عامل شرکت‌ها از جمله موضوعاتی است که مصوبات امروز به آنها اختصاص داشت.

قانون تجارت در سال ۱۳۰۳ تصویب شده و پس از تغییر ۳۰۰ ماده آن در سال ۴۷، تغییر دیگری نداشته است. با توجه به تحولات تجاری و اقتصادی در عرصه جهانی و داخلی، کار تدوین و بررسی این لایحه از دوره هشتم مجلس آغاز و بخش‌هایی از آن تصویب و به شورای نگهبان ارجاع شده بود.

این لایحه ۱۳۴۳ ماده دارد و هم اکنون مراحل آخر رفع ایراد و تصویب را در مجلس طی می‌کند. تسهیل تجارت داخلی و خارجی از اهداف این لایحه است.

ارائه تضمین در برخی امور تجاری، افزایش ضریب اعتماد و جلوگیری از برخی سوء استفاده‌ها مانند اعلام ورشکستگی به عمد پس از دریافت تسهیلات، از دیگر مواردی است که در این لایحه پیش بینی شده است.

لازم به ذکر است که رای گیری درباره مواد این لایحه به صورت تجمیعی انجام می شود و تعدادی از مواد که دارای موضوعات یکسانی هستند با یک رای گیری تصویب می شوند از این رو تعداد مواد مورد بررسی نسبت به سایر مصوبات مجلس در جریان اصلاح این لایحه بیشتر است.

بخش دوم لایحه بودجه هم که شامل جداول بودجه است، در کمیسیون‌های مجلس در حال بررسی است و پیش بینی می‌شود از هفته آینده در دستورکار مجلس قرار گیرد.

مجلس، فردا نیز نشست علنی برگزار می‌کند.

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است
  • رونمایی از لوح ثبت ملی پخت سمنوی البرز
  • رونمایی از لوح ثبت ملی آیین پخت سمنوی سادات البرز
  • مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس
  • بررسی آخرین دستاوردهای حوزه ژئوماتیک در سازمان نقشه‌برداری
  • کشف ۳۲ تن سنگ سیلیس قاچاق در تویسرکان
  • دستگیری یک نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت
  • خدمات پزشکان متخصص تویسرکان در درمانگاه خیریه
  • تمبر یادبود شهاب‌الدین سهروردی در تیراژ ۶۰ هزار سری منتشر شد
  • انتشار تمبر یادبود سهروردی در تیراژ ۶۰ هزار سری