Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@23:22:34 GMT

نامزدهای اولیه توپ طلا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۲۱۸۶

خرداد:پنج نامزد اولیه توپ طلا توسط فرانس فوتبال و اکیپ فرانسه معرفی شدند.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا ،فرانس فوتبال و اکیپ فرانسه امروز (دوشنبه) فهرست ۳۰ نامزد را برای توپ طلا اعلام می‌کند.
این رسانه‌های فرانسوی مطابق سال‌های گذشته در ساعت‌های مشخص در این روز نامزد‌ها را اعلام خواهند کرد. در فهرست نخست نام سرخیو آگوئرو (آرژانتین و منچسترسیتی)، آلسیون بکر (برزیل و رم ــ لیورپول)، گرت بیل (ولز و رئال مادرید)، کریم بنزما (فرانسه و رئال مادرید) و ادینسون کاوانی (اروگوئه و پاری سن ژرمن) دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پنج نامزد دیگر تا ساعتی دیگر معرفی خواهند شد.
برنده توپ طلا سوم دسامبر در پاریس از طریق یک برنامه ضبط شده اعلام خواهد شد.
برچسب ها: توپ طلا ، فرانس فوتبال ، برنده توپ طلا

منبع: خرداد

کلیدواژه: توپ طلا فرانس فوتبال برنده توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: برنامه‌های صداوسیما برای معرفی ۴ نامزد دور دوم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی مشخص شدند.

ابوطالب شفقت ششم اردیبهشت ماه در بازدید از سخت‌افزار و نرم‌افزار برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات در صداوسیمای مرکز لرستان، بیان کرد: خوشبختانه برنامه‌های مناسبی برای معرفی نامزدها و برنامه آنان تدوین شده است که انتظار داریم نامزدها به بهترین وجه برای شور و نشاط انتخاباتی دور دوم از آن استفاده کنند.

وی خطاب به نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی اظهار کرد: وحدت عمومی برای تحقق برنامه‌های توسعه ای استان انتظاری است که از آنان داریم.

استاندار لرستان همچنین با اعلام استقبال از برنامه‌های تمامی نامزدهای شرکت کننده در دور اول انتخابات استان، گفت: قطعا نفراتی که در دور اول انتخابات حضور داشتند تماما افرادی هستند که دغدغه استان را دارند و یقینا برای رفع مشکلات آن برنامه‌هایی تدوین کرده‌اند.

شفقت ادامه داد: همکاران ما در حوزه  سیاسی و دستگاه‌های اجرایی آمادگی دارند که برنامه‌های نامزدهای انتخابات را دریافت و پس از دسته‌بندی برای استفاده در برنامه‌های توسعه‌ای استان در کمیسیون‌های تخصصی مطرح کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه ی صداوسیمای لرستان در ایجاد نشاط انتخاباتی، گفت: در لرستان به عنوان یک استان دارای روستاهای فراوان و مولد این آمادگی وجود دارد که برای پشتیبانی از بخش تولید روستا یک شبکه روستایی ایجاد کنیم.

استاندار خطاب به رئیس صداوسیمای لرستان، تصریح کرد: انتظار می‌رود این موضوع در سطح سازمان مطرح شود چرا که ما آمادگی لازم را برای تولید محتوای این شبکه داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه