Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:24:05 GMT

با 12 میلیارد درآمد ولی بدون بودجه نمی‌شد کار کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۲۲۹۸

با 12 میلیارد درآمد ولی بدون بودجه نمی‌شد کار کرد

مدیرعامل مستعفی استقلال خوزستان درباره دلایل استعفایش صحبت هایی مطرح کرد که عمده آن گلایه از کمبود بودجه و ضعف مدیران قبلی باشگاه است.

به گزارش ورزش سه، امیر سلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ظهر امروز از سمت خود استعفا داد. او پس از کناره گیری اش از این سمت، در گفت و گویی با ورزش سه اظهار داشت:  بدهی های این باشگاه از سال های قبل خیلی زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه پرونده ها یکی پس از دیگری در حال رسیدن به مرحله اعلام رای هستند. بودجه ای که باید تخصیص داده می شد، نشد. با وجود اینکه ما تیم را خیلی کم هزینه بستیم و خیلی هم به نتیجه گیری این تیم امیدوار هستیم، اما وقتی پول به ما ندهند، نمی توانیم کار کنیم.

 

او افزود: ما برای باشگاه استقلال خوزستان 12 و نیم میلیارد درآمدزایی هم کردیم. 10 میلیارد برای دلفی، 2 میلیارد قرارداد با ایرانسل و 500 میلیون هم قرارداد با یکی دیگر از اسپانسرها بستیم. اما وقتی پول ندهند، نمی شود کاری کرد. من هم گفتم مدیریت جدید حق دارد با افرادی که با آنها راحت تر هستند کار بکنند. حالا هم کنار آمدم تا بتوانند با مدیران هماهنگ تر باشند و تیم لطمه نخورد.

 

سلطانی در ادامه گفت: شخص خاصی اینجا مقصر نیست. این تیم بودجه ندارد و هیچ کمکی هم از نظر مالی به آن نشده و نخواهد شد. با این روند، تیم با مشکلات حادی روبرو می شود. ما مثلا در قرارداد ساکونی که سنگین ترین پرونده باشگاه است، او را راضی کرده بودیم که 10 هزار دلار فعلا بگیرد تا بعدا با پول ترانسفر دلفی مابقی را بدهیم. اما همان 10 هزار دلار را هم به ما ندادند. پس با این کارها یعنی عملا هیچ عزمی برای حل مشکلات باشگاه وجود ندارد.


مدیر مستعفی استقلال خوزستان اضافه کرد: مشابه این هم وجود داشته و دوستان ماشاالله تا می توانستند بازیکن خارجی گرفتند و بدون اینکه تسویه کنند، بازیکن از ایران رفته است. همین ساکونی خودش راضی بوده با 15 هزار دلار تسویه کند، اما مدیران حتی به خودشان زحمت ندادند این را روی کاغذ بیاورند تا به عنوان یک سند در اختیارشان باشد. همین مسئله باعث شد شکایت کند و حالا 192 هزار دلار بدهی روی دست باشگاه بماند.

 

او در پایان گفت: هیچ گلایه ای از هیچکس ندارم. امیدوار هستم مدیر بعدی در استقلال خوزستان موفق باشد و تیم بتواند با موفقیت این فصل را به پایان برساند.

استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم

دیدار دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شهریار مغانلو در دقیقه ۱+۴۵ برای سپاهان و جواد آقایی‌پور ۶۷ برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان کد خبر 751236

دیگر خبرها

  • رفع ایراد ۷۰۰۰ واگن باری بدون ترمز در دولت سیزدهم
  • کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه
  • تجربه دزد آمریکایی از سرقت خودروهای گران / سرقت در 6 ثانیه، درآمد 50 هزار دلار کمتر از یک ساعت (فیلم)
  • احمدزاده باز هم روی دور غر زدن
  • علت قیمت‌گذاری 30 میلیاردی آقایی‌‎پور در استقلال خوزستان
  • گل قیچی برگردان دیدنی آقایی پور به سپاهان (سپاهان - استقلال خوزستان)
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟