Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@19:37:02 GMT

دعوا شد در کابین | اف ۱۶ اسکورت کزد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۲۳۰۵

دعوا شد در کابین | اف ۱۶ اسکورت کزد

جهان > اروپا - همشهری آنلاین:
دو جنگنده اف ۱۶ ارتش هلند پس از درگیری در هواپیمای مسافربری آن را تا فرود بر باند فرودگاه اسکورت کردند.

ماجرا زمانی آغاز شد که مهماندار پرواز از یک مسافر جوان خواست تا صندلی خود را به حالت عادی برگرداند اما او عصبانی شد و به سوی مهماندار و سایر مسافران حمله کرد.

به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی کی ال ام، این مسافر یک جوان ۲۹ ساله آمریکایی بود و چندین نفر را مورد ضرب و شتم قرار داد و مجروح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود که مهمانداران و مسافران هواپیما علیه او شکایت کرده‌اند.

مسافر عصبانی نهایتا با دخالت سایر مسافران تحت کنترل درآمد.

با این حال پس از تماس خلبان با برج مراقبت، ارتش هلند دو فروند جنگنده اف ۱۶ را برای اسکورت هواپیما اعزام کردند. سخنگوی ارتش هلند در واکنش به این اتفاق گفت که پرواز جنگنده‌ها برای اسکورت تنها در موقعیت‌های «بسیار استثنایی» انجام می‌شود.

این هواپیما یک ایرباس ۳۰۰ با گنجایش ۲۵۰ مسافر بود و از ابوظبی عازم آمستردام، پایتخت هلند بود. این اتفاق در نزدیکی فرودگاه مقصد روی داد.

پس از فرود هواپیما پلیس هلند بلافاصله جوان پرخاشگر را دستگیر کرد.

در همین زمینه: بستن فروشگاه فروش خز جریمه ۱۲۹ میلیون دلاری یک بازیگر ساختن خانه با استفاده از یوتیوب حراج وسایل رابین ویلیامز

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، بازیکن هوادار که فصل موفقی داشته، در خصوص هواداران استقلال و تاثیر مصدومیتش در روند خود گفت: من هروقت بیرون می‌بینم‌شان به من لطف دارند. عذرخواهی می‌کنم اگر در آن چهارسال کم و کسری داشتم و آن مصدومیت‌ها نگذاشت به آنها کمک کنم.

او در مورد پیشنهادهای خارجی‌اش گفت: من از قطر پیشنهاد داشتم اما مصدومیت‌ها باعث شد نتوانم لژیونر شوم اما به نظر خودم می‌توانستم خارج از ایران هم بازی کنم.

شجاعیان در مورد ازدواجش گفت: من وقتی با دوستانم حرف می‌زنیم می‌گویم کاش خانمم را زودتر می‌دیدم. من با حلقه ازدواج تمرین می‌کنم و جرات نمی‌کنم در بیاورم!(با خنده). من چون متعهد هستم این کار را انجام می‌دهم.

او ادامه داد: به نظرم این ازدواج باعث شده خودم را پیدا کنم و وجود او باعث برکت زندگی‌ام شده است. خانمم فوتبالی نیست و پدرش پرسپولیسی سخت است. در خواستگاری‌ام بحث فوتبال شده بود و کار داشت به جاهای باریک می‌کشید. مامان من هم استقلالی شدید است و داشتند کری می‌خواندند و یک جایی پدر خانم من گفت صلوات بفرستید! خانمم ولی فوتبالی نیست و همین الان من برایش آفساید را توضیح می‌دهم. خانمم تنها چیزی که یاد گرفته "برو تو باکس" است و شب بازی به من زنگ می‌زند و می‌گوید لطفا برو تو باکس و از روزی که به حرفش گوش دادم دارم گل می‌زنم‌.

داریوش شجاعیان در مورد حسرت بزرگش وقتی از جام جهانی جا ماند گفت: زمان گسترش فولاد آقای کی‌روش من را به تیم ملی دعوت کردند ولی وقتی به استقلال رفتم قسمت نشد اوایل حضورم دعوت بشوم تا قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ که اردوی قبل از جام جهانی بود که در لیست بودم. کت و شلوارم هم اندازه زده بودیم ولی قسمت نشد و من هنوز هم آن کت و شلوار را تحویل نگرفته‌ام! بازی با ذوب آهن مصدوم شدم و از جام جهانی جا ماندم و آن اتفاق تلخ افتاد.

دیگر خبرها

  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان