Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرتابگر طلایی ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی من نتیجه داد و توانستم به مدال طلا دست پیدا کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از جاکارتا، یونس سیفی‌پور بعد از مراسم اهدای مدالش اظهار داشت: رقبای قدرتمندی داشتم به ویژه ورزشکاران اماراتی و کویتی سعی می‌کردند به من نزدیک شوند، اما تلاش‌های شبانه‌روزی من نتیجه داد و توانستم به مدال طلا دست پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونس سیفی‌پور این جملات را به کمک مربی‌اش ادا کرد. وی که رشته اصلی‌اش پرتاب وزنه است تا چهار روز دیگر در این بخش با رقبای آسیایی خود روبه‌رو می‌شود. مربی یونس سیفی‌پور با بیان این نکته ابراز امیدواری کرد او در بخش پرتاب وزنه ضمن کسب مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی، رکورد پارالمپیک را جابه‌جا می‌کند.

هرمز رادصادقی، مربی سیفی‌پور با بیان اینکه تمرین کردن در دو رشته در دوومیدانی کار دشواری است، تصریح کرد: در این مدت یونس و خانواده‌اش روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و او در گرما و سرما تمرین می کرد.

وی در پاسخ به اینکه چرا سیفی‌پور در دو ماده رقابت می‌کند، گفت: چون او توانایی این کار را داشت و می‌توانست در آسیا دو مدال بگیرد، اما در مسابقات جهانی و پارالمپیک تنها در یک ماده باید رقابت کند. حققیتاً یونس ورزشکار پرتوانی است و امیدوارم روز به روز بهتر شود.

راد صادقی در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم مسئولان به این ورزشکاران اهمیت بیشتری بدهند. انصافاً تمرین کردن این گروه با توجه به شرایطی که دارند، سخت و دشوار است. ما در استان تهران محل تمرین مناسب نداریم و از این بابت دچار مشکل هستیم. امیدوارم مسئولان ورزش استان حرکتی کند و این ورزشکار برای سال آینده روی زمین نماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی عجیب در خان یونس غزه + عکس ها

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • ویرانی عجیب در خان یونس غزه + عکس ها
  • برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)