Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@13:18:23 GMT

روانشناسان در اتاق شیشه ای

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۲۵۹۵

روانشناسان در اتاق شیشه ای

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجموعه «اتاق شیشه ای» با رویکرد روانشناسی و روانکاوی به آسیب ها و چالش‌های اجتماعی و خانواده و به طرح موضوع و سوال در ذهن بیینده می پردازد و آنها را به فکر کردن و تعمق کردن وادار کند.

به گفته ظریف رفتار تهیه کننده برنامه: هدف این مجموعه بیان درک زندگی و جستجوی خوشبختی است که  در 50 قسمت 20 دقیقه ای با موضوعات سرزنش، سرطان، رجوع، ترس از ازدواج، سکوت، خشونت، طلاق عاطفی، ولخرجی، نازایی، دروغ، پول و خوشبختی، انتقاد، جبهه گیری، شک و خیانت، اعتیاد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تهیه و تولید شده است.

وی در خصوص قالب و نحوه اجرای برنامه گفت: «اتاق شیشه ای» ترکیبی از یک واقعیت و یک نمایش است. واقعیت اتاق و محل کار روانکاو است  و قسمت نمایشی مجموعه که بازیگران تئاتر آن را اجرا می کنند مراجعه کنندگانی هستند که در قالب زن و شوهر با  چالش های زندگی مواجه هستند و برای درمان به مشاور و روانشناس مراجعه می کنند.

ظریف رفتاراضافه کرد: دکتر مشیت محمدزاده، دکتر مژده ملتی، دکتر محمدحامد کنگرانی، دکتر تورج مرادی، دکتر آرش رمضانی و ... از جمله روانشناسانی هستند که در این برنامه حضور دارند.

«اتاق شیشه ای» پخش آن از 14 مهر ماه آغاز شده است و از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:20 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

عوامل این برنامه عبارت هستند از : تهیه کننده و کارگردان احمد ظریف رفتار، تصویر و صدا  یعقوب عباس فام ، تدوین محمد حسین محمود و مرضیه توکل نیا ، هماهنگی  سیمین کرم زاد و داریوش ظریف رفتار ، محقق  آرزو جوادی کما.

این برنامه سعی دارد به زوج های جوان کمک کند تا آداب گفتگو و درک متقابل را یاد بگیرند و مشکلاتشان را با منطق و گفتگو حل کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خشونت ذهن روانشناسی زن و شوهر فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «برمودا» قابلیت ساخت فصل‌های متعدد را دارد
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است