Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس – ایرنا – دانش آموزان دختر بسیجی کلاله پس از زیارت مقبره شهدای گمنام این شهرستان، بعدازظهر دوشنبه درقالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله که خود نیز با این کاروان عازم مناطق عملیاتی غرب کشور بود، اعلام کرد: دانش آموزان دختر بسیجی متوسطه دوم مدارس کلاله همراه با عوامل اجرایی، در قالب دو اتوبوس به زیارت یادمان شهدا در غرب کشور می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ محمود بیات کوهسار، تجدید میثاق با آرمان های شهدا و تداوم راه آنان از سوی نسل جوان کشور را از اهداف اعزام کاروان راهیان نور ذکر کرد.
وی افزود: این سفر چهار روزه است و تمهیدات لازم برای سفری امن و معنوی فراهم شده است.
درشهرستان 130هزار نفری کلاله در شرق استان گلستان، در سال تحصیلی جاری 24 هزار دانش آمرز در 216واحد آموزشی به تحصیل مشغول هستند.
/1860/7478

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بسيج دانش آموزان دختر راهيان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، یوسف نوری در این نشست نخبگان را محرک جامعه برای رسیدن به خودکفایی و قله دانایی توصیف کرد وگفت: برای حل نظام مسایل استان به صورت موضوعی با افراد قوی نخبگانی ورود پیدا می‌کنیم، 

وی افزود: مشکلات کشور در حوزه مدیریت است و این خطه طبق آمار و بررسی‌های تاریخی مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد است.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران جزو اولین‌های کشور در کسب مدال‌های المپیاد ملی و بین المللی است، تصریح کرد: نخبگان افراد قوی هستند و باید موضوعی در حل نظام مسایل مازندران ورود پیدا کنیم.

وی با ذکر این نکته که امروز اسیر مدیریت‌های فرسایشی هستیم، توضیح داد: سازمان‌های بدون بودجه و رییس، انگاره امروز مدیریت در کشور‌های پیشرفته است که مورد اهتمام ویژه قرار گرفت، در حالی که مشکلات و چالش‌های بروکراسی اداری در بخش‌های خصوصی و دولتی کشور، قله شده است.

نوری با اظهار این که نخبگان و استعداد‌های دانش بنیان مازندران زنجیره توسعه مازندران هستند، ادامه داد: حمایت دستگاه‌های اجرایی از شرکت‌های دانش بنیان و پارک علم و فناوری مازندران مورد تاکید جدی است.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر این که معیار ارزیابی مدیران مازندران استفاده از ظرفیت‌های اعضای نخبگان و پارک علم و فناوری است، گفت: ارزیابی‌های میدانی نیز در چگونگی استفاده و حمایت واقعی از سوی دستگاه‌های اجرایی با جدیت عملیاتی می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به این که معتقدم توسعه مازندران باید با عینک و نگاه نخبگان عملیاتی شود، گفت که تاکید می‌کنم دستگاه‌های اجرایی استان باید بکارگیری از نخبگان را عملیاتی کنند.

نوری ادامه داد: مشکلات کشاورزی مازندران با نگاه کارشناسی ارشد دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی استان حل و فصل شود.

وی با اظهار این که شرکت‌های دانش پژوهان جوان مازندران باید بیشتر تقویت و حمایت شود، تصریح کرد: رسیدن به بهره وری اقتصادی در سه بخش اقتصادی، خدمات و فرهنگی مازندران فقط با توجه واقعی و عملی به نخبگان است.

نوری با تاکید بر این که همه مدیون خون شهدا هستیم، گفت: اقتدار و امنیت امروز کشور را نیز نخبگان و دانش آموزان در المپیاد‌ها تضمین کردند.

دیگر خبرها

  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود