Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس – ایرنا – دانش آموزان دختر بسیجی کلاله پس از زیارت مقبره شهدای گمنام این شهرستان، بعدازظهر دوشنبه درقالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله که خود نیز با این کاروان عازم مناطق عملیاتی غرب کشور بود، اعلام کرد: دانش آموزان دختر بسیجی متوسطه دوم مدارس کلاله همراه با عوامل اجرایی، در قالب دو اتوبوس به زیارت یادمان شهدا در غرب کشور می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ محمود بیات کوهسار، تجدید میثاق با آرمان های شهدا و تداوم راه آنان از سوی نسل جوان کشور را از اهداف اعزام کاروان راهیان نور ذکر کرد.
وی افزود: این سفر چهار روزه است و تمهیدات لازم برای سفری امن و معنوی فراهم شده است.
درشهرستان 130هزار نفری کلاله در شرق استان گلستان، در سال تحصیلی جاری 24 هزار دانش آمرز در 216واحد آموزشی به تحصیل مشغول هستند.
/1860/7478

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بسيج دانش آموزان دختر راهيان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳۰ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه مرزی

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۱۳۰ کیلوگرم مخدر شیشه در جریان یک درگیری مسلحانه در مرز سراوان خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، طی یک عملیات به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستورکار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: در ادامه مرزبانان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان را مورد شناسایی قرار داده و در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و دقایقی بعد دو دستگاه موتور سیکلت را که قصد ورود به کشور داشتند مشاهده کردند.

گودرزی با بیان اینکه مرزبانان با آتش پر حجم طی درگیری مسلحانه قاچاقچیان را زمینگیر کردند، اظهارکرد: قاچاقچیان با توجه به آتش سنگین مرزبانان از محل متواری و مرزداران مرز سراوان موفق شدند طی این عملیات مسلحانه ضمن توقیف دو دستگاه موتورسکلیت، مقدار ۱۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه را کشف کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه متوازن نیازمند گام‌های عملی و عملیاتی است
  • کشف ۱۳۰ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه مرزی
  • شیرینی روزه و روزه داری در کام روزه اولی‌های خرمشهر
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • کتب درسی دانش‌آموزان، عامل تعیین کننده‌ پیوند نسل جوان با شهدا است
  • امسال ۸۸۵ حاجی اردبیلی در قالب ۷ کاروان عازم سرزمین نور هستند
  • دانش آموختگان مدارس شاهد،عهده‌دار مسئولیت‌های کلیدی کشور هستند
  • حال و هوای مناطق عملیاتی جنوب کشور در راهیان نور ۱۴۰۲
  • دانش آموزان دختر قمی یک زندانی را آزاد کردند
  • برگزاری آیین آلاله‌های سرخ، نکوداشت روز شهدا در بافق