Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوارز همچنان می‌جنگد؛ تلاش می‌کند؛ پرس می‌کند و حتی پاس گل می‌دهد اما در گلزنی توفیق چندانی ندارد.

طرفداری - لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا چند هفته‌ای است که بار دیگر گلزنی را فراموش کرده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، سوارز فصل را خوب شروع نکرد. او در سوپرکاپ اسپانیا، بازی با آلاوز و وایادولید گلی نزد اما در جریان جشنواره گل تیم مقابل هوئسکا (2) و بازی با رئال سوسیداد موفق به گلزنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال افت او از بازی با ژیرونا آغاز شد و تاکنون ادامه دارد. به جز آن بازی، لوییزیتو در بازی با آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا، لگانس - او فقط نیم ساعت در زمین بود - اتلتیک بیلبائو، تاتنهام و والنسیا هم گلی نزد. بدین ترتیب او در 6 بازی متوالی در باز کردن دروازه حریفان ناکام بوده است

البته سوارز مثل همیشه می‌جنگد؛ برای دیگر بازیکنان تیم فضا سازی می‌کند؛ تیم حریف را پرس می‌کند و حتی پاس گل می‌دهد. درست مثل دو دامی او در بازی با تاتنهام که مسی را صاحب موقعیت کرد و پاسی که شب گذشته به مسی داد تا گل تساوی بارسا به ثمر برسد. با این حال، سوارز در گلزنی توفیقی نداشته و واقعیت این است که یک مهاجم با تعداد گل‌هایش مقایسه می‌شود.

سوارز اخیرا از ناحیه زانوی پای راست احساس درد داشت و حالا با تایید باشگاه پروسه ریکاوری مخصوصی را دنبال خواهد کرد تا بار دیگر به شرایط آرمانی برگردد. در تقویم دشوار پیش رو، والورده بیشتر از هر زمان دیگری به گل‌های مهاجم اروگوئه‌ای اش نیاز خواهد داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!

نگاهی به 10 بازیکن بزرگ ناکام تاریخ چمپیونز لیگ انداخته‌ایم.

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما دستاوردی در این رقابت‌ها نداشته‌اند.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بازی‌های فراوانی به همراه تیم‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما توفیق خاصی در این تورنمنت معتبر باشگاهی بدست نیاورده‌اند. زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون با 124 بازی در لیگ قهرمانان در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که دارای بیشترین بازی در این مسابقات اما بدون حتی کسب یک جام نقره‌ای رنگ این رقابت‌ها هستند. پس از این دو اسطوره فوتبال سوئد و ایتالیا بازیکنان دیگری چون فابرگاس، فرناندینیو، کوکه، گریزمان، بالاک، مارکینیوش، هوملس و بونوچی قرار دارند که با وجود بازی‌های فراوان اما در قهرمانی در چمپیونز لیگ ناکام مانده‌اند.

10 بازیکن با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی بازیکنانی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر