Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:43:08 GMT

همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در رشت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۳۲۹۱

همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در رشت برگزار شد

همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک با هدف تجلیل از دانش‌آموزان همیار پلیس برتر استان گیلان در رشت برگزار شد. ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک با هدف تجلیل از دانش‌آموزان همیار پلیس برتر استان گیلان در سالن شهدای ناجا نیروی انتظامی شهرستان رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان در این مراسم با تجلیل از فعالیت همیاران پلیس گیلان اظهار داشت: تعداد تصادفات استان گیلان در شش ماهه نخست امسال 12 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه تصادفات رانندگی در کشور سالانه 16 هزار کشته می‌دهد خاطرنشان کرد: کاهش تعداد کشته‌شدگان حوادث رانندگی نشان‌دهنده نقش موثر همیاران پلیس است.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی رانندگان به تذکرات همیاران پلیس توجه نکنند ابراز داشت: همیاران پلیس باید در انجام رسالت خود پافشاری کنند و وظیفه خود را به طور جدی انجام دهند.

محمدی با اعلام اینکه 12 هزار و 350 همیار پلیس توسط این مجموعه آموزش‌های ترافیکی را کسب کردند افزود: از تمام دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم تا در ارائه آموزش‌های ترافیکی با ما همکاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی سبب ترویج فرهنگ صحیح ترافیکی در سطح جامعه می‌شود.

نادر جهان‌آرای با تاکید بر لزوم همکاری تمامی دستگا‌های ذی ربط در راستای ترویج فرهنگ صحیح ترافیکی عنوان داشت: برای نهادینه شدن امور فرهنگی در جامعه باید روی دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری کنیم.

وی سرمایه‌گذاری فرهنگی روی دانش‌آموزان را کم هزینه‌ترین راه برای نهادینه کردن امور فرهنگی در جامعه دانست و ابراز داشت: همیاران پلیس تاثیر فراوانی در ترویج فرهنگ صحیح ترافیک در جامعه داشتند.

مدیرکل آموزش و پروش گیلان با اشاره به تعامل موجود میان پلیس راهور گیلان و آموزش و پرورش در راستای آموزش فرهنگ ترافیکی صحیح افزود: دانش‌آموزان آینده‌سازان جمهوری اسلامی هستند و باید برای تربیت صحیح آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم که با حضور سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان گیلان و پدر شهید مدافع حرم بابک نوری هریس برگزار شد از همیاران پلیس برتر استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است این مراسم به منظور همزمانی هفته ناجا و روز جهانی کودک و با هدف ترویج فرهنگ صحیح ترافیکی در میان کودکان و نوجوانان برگزار شد.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ صفیه رجبی افزود: نخستین دوره از دیروز با ۴۰ کارآموز در شهرستان ماسال آغاز شده و به تدریج در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد. وی ارتقای مهارت قالی بافان را یکی از عوامل ترغیب این صنف، برای تولید قالی و فرش‌های اصیل دانست و گفت: این دوره‌های مهارت آموزی نقش مهمی در فراگیری روش‌های نوین هنر در ارتقای این صنعت دارد. رئیس اداره فرش صمت گیلان؛ افزایش بهره وری در بافت انواع قالی و فرش و کاهش هزینه‌های تولید این را از دیگر مزایای دوره‌های آموزشی عنوان کرد. وی در پایان تصریح کرد: قرار است، دوره ارتقای مهارت قالی بافان برای ۳۵۰ نفر از فعالان حوزه فرش دستبافت، در قالب ۵ دوره آموزشی، طبق دستورالعمل‌های مرکز ملی فرش ایران برگزار، و برای شرکت کنندگان گواهینامه مهارت صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان