Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@02:03:25 GMT

اجرای طرح یک وعده غذای گرم در ۲۲ روستا مهد خلیل آباد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۳۳۰۵

اجرای طرح یک وعده غذای گرم در ۲۲ روستا مهد خلیل آباد

رئیس بهزیستی خلیل آباد با بیان اینکه اجرای طرح یک وعده غذای گرم برای 940 کودک در 22 روستا مهد آغاز شد، گفت: در سال گذشته مبلغ 246 میلیون و 448 هزار تومان اعتبار ویژه طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهدها هزینه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسین اسماعیلی پیش از ظهر امروز در حاشیه نواختن زنگ آغاز طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهدها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز هفته ملی کودک و روز ملی روستا و عشایر زنگ اجرای طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهدهای شهرستان با حضور بخشدار مرکزی در مهد شکوفه های روستای دهنو به صدا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تلاش بهزیستی توانمندسازی کودکان زیر ۶ سال خانواده‌های محروم در مناطق روستایی است، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح یک وعده غذای گرم پیشگیری کردن سوء تغذیه کودکان، جذب بیشتر کودکان در مهدهای روستایی و حاشیه مهد ها، آموزش تغذیه مناسب و سالم می باشد.

رئیس بهزیستی خلیل آباد با بیان اینکه سال‌های آغازین زندگی کودک، یکی از مهم ترین و حساس ترین دوره های رشد کودکان به شمار می آید، تصریح کرد: این طرح که از امروز به مدت 120 روز در 22 مهد کودک روستایی خلیل آباد با همکاری و نظارت مرکز بهداشت و درمان شهرستان اجرا می شود.

وی با تأکید بر اینکه در سال 97 تعداد کودکان مشمول این طرح (روستا مهدها و مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر) تعداد 940 کودک می باشد، اذعان کرد: به ازای هر کودک مبلغ 22 هزار ریال به مهدکودک‌ها پرداخت می شود.

اسماعیلی همچنین در پایان عنوان کرد: در سال گذشته مبلغ 246 میلیون و 448 هزار تومان اعتبار برای اجرای 120 روز طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهدهای خلیل آباد پرداخت شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان

 رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان با بیان این خبر گفت: از سال ۱۳۹۸ با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون ۱۰۶ کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

وی ادامه داد: مناسب‌ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از سه تا پنج سالگی است.

مالکی افزود: در حال حاضر ۲۶ کودک ناشنوای دیگر نیز شناسایی شده و در نوبت کاشت حلزون در این بیمارستان قرار دارند.

دکتر مالکی خاطرنشان کرد: خدمات کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به صورت رایگان انجام می‌شود و بیمار نیازی به انجام مسافرت درمانی و صرف هزینه‌های هنگفت را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟