Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی لحظاتی پیش تفاهمنامه همکاری میان سعید محمدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن و پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور با هدف تأمین سلامت افراد حاضر در ایستگاه‌ها شامل کارکنان، استقبال‌کنندگان، مشایعت‌کنندگان، مسافران و کارکنان قطار همچنین امدادرسانی سریع و ارائه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی جهت کاهش تلفات و صدمات ناشی از حوادث در خطوط ریلی و یا وقوع حوادث طبیعی، غیرمترقبه و پرتلفات در سطح کشور به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای همکاری مشترک در این تفاهمنامه شامل ارتقای دانش و مهارت پرسنل در خصوص کمک‌های اولیه و خودامدادی، استقرار پایگاه پیش‌بیمارستانی در ایستگاه‌های مورد توقف، تبدیل ۳۰ دستگاه سالن مسافری به ۱۵ دستگاه سالن مسافری اورژانس ریلی و ۱۵ دستگاه بیمارستان سیار ریلی، همچنین برقراری سیستم ارتباطی بین اورژانس و شرکت راه‌آهن، طراحی عملیاتی امدادخواهی از ۱۱۵، افزایش هماهنگی و برگزاری جلسات مشترک منطقه‌ای بین ۲ طرف، تجهیز ایستگاه‌ها و قطارها به اقلام امدادی است.

همچنین استفاده از تیم‌های واکنش سریع مواد خطرناک در حوادث پرمخاطره، آتش‌سوزی و مواد شیمیایی و اطلاع‌رسانی لازم درخصوص حمل ونقل محموله‌های مواد خطرناک در شبکه ریلی کشور از دیگر محورهای همکاری مشترک بین راه‌اهن و اورژانس در این تفاهمنامه است.

انتهای پیام/

288 / 161 اورژانس راه آهن وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه کاهش ریل حوادث کمک های اولیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اورژانس راه آهن وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه کاهش ریل حوادث کمک های اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق با هدف توسعه مزیت‌های دانش‌بنیانی برای شرکت‌های مستقر در مرکز رشد به امضا رسید.

حسین اصغری شیوائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس، با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیلی که در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، به ویژه در حوزه واحد پردیس که در ناحیه نوآوری پارک علم و فناوری قرار گرفته است، گفت: در بازدید دکتر طهرانچی از افتتاح «سرای نوآوری و فضای کار اشتراکی» به همراه آقای مهندس صفاری مسئول پارک علم و فناوری، مقرر شد که ما بتوانیم در شرق تهران یک برنامه مشترک برای مراکز رشد همجوار داشته باشیم.

رئیس واحد پردیس تأکید کرد: ان شاءالله بتوانیم مزیت‌هایی که در پارک علم و فناوری وجود دارد از جمله معافیت‌های مالیاتی و سایر حمایت‌هایی که در واقع معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری دارد را به واحد‌های همجوار از جمله واحد تهران شرق توسعه و تسری بدهیم.

اصغری شیوائی ادامه داد: یک تفاهم نامه با واحد فیروزکوه بسته ایم و امروز هم در خدمت دکتر موسوی اصل رئیس واحد تهران شرق هستیم که بتوانیم توسعه مزیت‌های دانش بنیانی را به مجموعه‌های مختلف دانشگاه داشته باشیم.

گفتنی است در این جلسه بهزادی پور مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، عاشوری فر مدیر سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و حاج آقا بازگلی مدیرکل حراست واحد حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • مظلومترین حلقه زنجیره ریلی تولیدکننده واگن است
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • هیچ گونه خللی در سیر روان قطارهای باری و مسافری نداشتیم/ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین