Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  دکتر رضا مسائلی اظهارکرد: پیرو جلسه وزیر بهداشت با وزیر دادگستری در۲۰ شهریور سال جاری به منظور تشکیل کمیته مشترک بین وزارت بهداشت و وزارت دادگستری به ریاست رییس سازمان تعزیرات حکومتی با هدف مراقبت بیشتر از حقوق مردم در حوزه سلامت و پیشگیری و برخورد با متخلفان حوزه سلامت، این کمیته در سازمان تعزیرات تشکیل و در آن انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت بهداشت درخصوص امور تجهیزات پزشکی مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشاور وزیر بهداشت در ادامه گفت: پیرو این مصوبه با حضور مدیرکل حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان تعزیرات حکومتی، تفاهمنامه همکاری در حوزه امور نظارت و بازرسی تجهیزات پزشکی در اداره کل تجهیزات پزشکی منعقد شد.

مسائلی با بیان اینکه موضوع تفاهمنامه همکاری مشترک به منظور نظارت بر امر تولید، تامین، انبار، توزیع و فروش تجهیزات و ملزومات پزشکی است، تصریح کرد: ایجاد بانک جامع از اطلاعات مشترک، انجام بازرسی‌های مشترک از شرکت‌ها و اصناف با مشارکت ادارات سازمان تعزیرات در استان‌ها و مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، ارائه آموزش به انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و اصناف جهت پیشگیری از بروز تخلف و رعایت قوانین و مقررات از محور‌های همکاری در این تفاهمنامه است.

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: امیدواریم با عملیاتی شدن این تفاهمنامه شاهد مراقبت بیشتر از حقوق مردم در حوزه سلامت باشیم.

به گزارش وبدا، در این جلسه قاضی نوروزپرست - قاضی مستقر در شعبه تعزیرات حکومتی در اداره کل تجهیزات پزشکی، رییس حراست اداره کل تجهیزات پزشکی و سرپرست اداره نظارت و بازرسی و کارشناسان بازرسی اداره کل تجهیزات پزشکی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نفت گاز به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶۶۶ میلیون تومان جزای نقدی معادل ۳ برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.

محدثی نژاد ادامه داد: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۲۲۲ میلیون تومان، برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین