Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:14:34 GMT

ستاره سابق بارسلونا به دورتموند پیوست

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۳۸۲۶

ستاره سابق بارسلونا به دورتموند پیوست

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پاکو آلکاسر ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا که به صورت قرضی در اختیار تیم فوتبال دورتموند بود با درخواست شخصی خود این بازیکن و توافق ۲ تیم آبی واناری پوشان ایالت کاتالان و زردپوشان، "وست فالن" قرارداد خود را دائمی کرد.

براساس این گزارش آلکاسر بر این باور است که در جمع ستاره‌های دورتمند احساس خوشبختی می‌کند و بازدهی لازم را در بین بازیکنان بارسلونا نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلکاسر بر این باور است که قهرمانی این فصل رقابت‌های بوندس لیگا از آن زردپوشان بورسیادورتموند است.

بیشتربخوانید:پیروزی خانگی دورتموند مقابل اگزبورگ در شب هتریک و درخشش آلکاسر تسخیر لندن به دست مسی و یاران/ بازگشت اینتر و پیروزی لحظه آخری شاگردان آنچلوتی مقابل لیورپول بایرلورکوزن 2 - دورتموند 4/کامبک یک نیمه ای زنبورها برای صدرنشینی

انتهای پیام/

قرارداد قطعی آلکاسر با تیم فوتبال دورتموند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبروی خیرونا به میدان رفت و با نتیجه باورنکردنی و عجیب 2-4 شکست خورد تا قهرمانی رئال مادرید در مسابقات این فصل مسجل شده باشد.

چهار گلی که بارسلونا در این بازی دریافت کرد باعث شد که تعداد گل‌هایی که این تیم در چهار دیدار اخیرش از حریفان خورده به ۱۳ گل برسد که آمار بسیار ناامید کننده و ضعیفی برای این تیم و خط دفاعی و دروازه‌بان آنها به حساب می‌آید.

تراشتگن در این فصل به دلیل مصدومیتی که در اردوی تیم ملی آلمان گریبانگیرش شد چند ماهی از میادین دور بود و هواداران بارسا امیدوار بودند که بازگشتش به ترکیب این تیم بتواند به آنها در کسب نتایج بهتر کمک کند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفته است.

بسیاری از هواداران این تیم و همچنین کارشناسان پس از بازی شب گذشته انتقادهایی را از این ستاره آلمانی مطرح کردند. این در حالی است که عملکرد و مدافعان بسیاری هم دارد و تعداد زیادی معتقد هستند که حضور او باعث شد که دروازه بارسا بیشتر از چهار بار باز نشود و در واقع اشتباهات تیمی و خط دفاعی بارسا بود که باعث شد آنها شکست سنگینی را تجربه کنند.

دیگر خبرها

  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی