Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار رفع ۱۹ مشکل در ورزشگاه آزادی تهران شده که امروز در جلسه‌ای مشخص شد که برای رفع آن باید ۱۵ میلیارد تومان هزینه کنیم. ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ ورزشی فوتبال ایران رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد نیکوخصال در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اهمیت حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: آنچه مسلم است در صورت راهیابی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا 250 مهمان ویژه خواهد داشت و از طرفی شبکه‌های خارجی هم در تهران حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین برای رفع اشکالات ورزشگاه آزادی فقط مشکل اعتبار نیست و با مشکل زمان نیز روبرو هستیم که البته پس از تزریق اعتبارات قطعا با برنامه ریزی از پیش تعیین شده کارهای عمرانی برای بهبود وضعیت استادیوم فوتبال بلافاصله آغاز خواهد شد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه داد: در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا 19 اشکال برای ورزشگاه آزادی اعلام کرده است که برآورد اعتباری مورد نیاز آن 15 میلیارد تومان است و تا زمان بازی برگشت فقینال که 19 آبان ماه است فرصت داریم تا ایرادات را برطرف کنیم.

نیکوخصال گفت: بر اساس کارشناسی که بعمل آمده است از این میزان اعتبار فقط 12 میلیارد تومان برای گیت های ورودی و دوربین های مدار بسته نیاز است که بخش عمده ای از اعتبارات را شامل می شود.

وی دیگر اشکالات را سیستم صوتی ، تونل ورزشگاه ، اتاق عکاسان ،چمن دور زمین مسابقه ،سکوی تماشاگران و ... اعلام شده است که همه 19 موارد با تامین سریع منابع مالی مرتفع می شود.

نیکوخصال تصریح کرد: با رفع مشکلات ورزشگاه آزادی این ورزشگاه تا ده سال بدون مشکل و با آرامش رویدادهای بین المللی را میزبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,27,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

فردوس کریمی در نخستین سفر استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ به بخش ناغان، اظهارداشت: در قالب طرح پمپاژ آب ناغان سه ایستگاه پمپاژ، دو باب مخزن، هفت کیلومتر خط انتقال اجرا شده و در حال تملک اراضی هستیم.

وی افزود: طرح پمپاژ آب ناغان ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده و جهت تکمیل و بهره‌برداری از طرح به هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

بیشتر بخوانید

تجهیز بیش از ۷۰ هزار هکتار از اراضی به سامانه‌های نوین آبیاری

کریمی اضافه کرد: تخصیص جدیدی به نیاز آبی ناغان اضافه شد و هم‌اکنون۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات ناغان زیرپوشش آبیاری قرار داده شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم ۸۵ مورد ساماندهی پرورش ماهی برای نخستین بار و همچنین تخصیص دو هزار و ۱۵۴ لیتر آب برای پرورش طیور، گلخانه‌ها و دامداری‌های ناغان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه