Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شهریار حیدری، دبیر ستاد اربعین جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که مهاجرین دارنده گذرنامه دست نویس نیز می توانند برای اعزام به زیارت اربعین اقدام کنند.

وی بیان داشت: «اینها با هماهنگی دفاتر وکالت و اداره اتباع مثل سال گذشته پذیرش می‌شوند، چون خود گذرنامه‌های عراقی هم الکترونیک نیست، بلکه به شکل سنتی است و انشالله برای زائرین کشور افغانستان مقیم ایران، هیچ مشکلی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به نوشته دری نیوز، دبیر ستاد اربعین جمهوری اسلامی ایران درباره زمینه سفر به عتبات عالیات و حضور در مراسم اربعین برای مهاجرین شرکت کننده در طرح سرشماری نیز گفت: «در مورد آنها نیز به اداره کل امور اتباع گفته شده که انشالله سعی بکنند آنهایی که دارای برگه سرشماری هستند نیز بهرمند شوند چون به نوعی اسم و مشخصات آن‌ها در سامانه ثبت است اما تصمیم گیری ها در این مورد، در حوزه کاری اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اربعین اربعین افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مهلت مجدد ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد: پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت‌ نام در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، مهلت مجدد برای ثبت‌ نام از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ تا روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ در نظر گرفته شده است.
متقاضیان می‌توانند پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت نام، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌ نام اقدام نمایند.
ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت‌ نام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

دیگر خبرها

  • تنها طرح قانونی برای اتباع خارجی طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری است
  • تنها طرح قانونی برای اتباع و مهاجرین خارجی طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری است
  • مراسم ترتیل خوانی قرآن اتباع افغانستانی در مشهد + فیلم
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی فراهم شد
  • کودکان و نوجوانان بی سرپرست بهزیستی ، میهمان خانواده های متقاضی
  • برگزاری جلسه ساماندهی اتباع خارجی استان قزوین
  • اعلام مهلت مجدد ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی
  • توزیع بسته های معیشتی به اتباع خارجی آسیب پذیر در گلستان
  • گذرنامه تمام متقاضیان تا پایان سال تحویل می شود
  • برگزاری جشنواره غذاهای محلی افغانستانی در سمنان