Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن در گفتگو با روزنامه «فایننشال تایمز» اعلام کرد کشورش با خروج نیرو‌های آمریکایی از شبه جزیره کره مخالف است.

وی گفت: «برداشت من این است که چنین ایده‌ای در ذهن طرف آمریکایی یا ذهن رئیس جمهور ترامپ نیست. اتحاد با آمریکا برای امنیت ژاپن مسئله‌ای اساسی است و حضور نیرو‌های آمریکایی در شبه جزیره کره اصل مهمی برای صلح و ثبات در شرق آسیا است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از دیدار سران آمریکا و کره شمالی در ماه خرداد گذشته، طرف آمریکایی وعده داد نیرو‌های این کشور را از کره جنوبی خارج کند. حضور نظامیان آمریکایی در این منطقه و برگزاری رزمایش‌های نظامی همواره مورد انتقاد پیونگ یانگ بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو بردانصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خوردهنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد