Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید خال گفت: در سال ۹۶، ۵۶ هزار و ۹۵ شهروند تهرانی فوت کرده اند.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به آمار فوت شدگان تهرانی در سال ۹۶ اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته، ۵۶ هزار و ۹۵ نفر در پایتخت فوت کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۴۹۰ نفر نوزاد بودند، اضافه کرد: همچنین ۳۱ هزار و ۷۲۱ از فوت شدگان را آقایان و ۲۲ هزار و ۸۸۴ را خانم ها به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه رده سنی (۵ تا ۹ سال) کمترین میزان فوت شدگان را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در مجموع از ابتدای سال ۹۶، ۲۹۴ نفر در این رده سنی جان خود را از دست داده اند که ۳۹ نفر آنها را نوزادان، ۱۳۸ نفر را مذکر و ۱۱۷ نفر را افراد مونث به خود اختصاص داده اند.

خال با اشاره به اینکه بیشترین فوت شدگان از نظر سنی (۶۵ سال به بالا) اعلام شده اند، اضافه کرد: در مجموع در این رده سنی ۳۲ هزار و ۹۴۴ نفر جان خود را از دست داده اند که ۱۵ هزار و ۵۱۳ نفر از آنها را افراد مونث و ۱۷ هزار و ۴۳۱ نفر را افراد مذکر به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۶ تا پایان در مجموع ۳۸هزار و ۴۵۶نفر در بهشت زهرا(س) دفن شده اند، گفت: از این تعداد۱۲۳۱ نفر را نوزادان، ۱۶ هزار و ۹۰ نفر را افراد مونث و ۲۱ هزار و ۱۳۵ نفر را افراد مذکر به خود اختصاص داده اند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه همچنین ۱۷ هزار و ۶۳۹ نفر در سال ۹۶ خارج از بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۵۹ نفر را نوزادان، ۱۰ هزار و ۵۸۶ نفر را افراد مذکر و ۶ هزار ۷۴۹و را افراد مونث به خود اختصاص داده اند.

خال با اشاره به کمترین و بیشترین علت فوت در سال ۹۶ عنوان کرد: بیماری میکروسفالی با یک مورد فوتی(آقا) کمترین میزان علت فوت و ۵ هزار و ۵۳۹ نفر به علت سکته قلبی(آنفاکتوس) به تفکیک ۲ هزار و ۲۲۱ نفر خانم و ۳ هزار و ۳۱۸ نفر آقا، جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه کمترین تعداد متوفیات در منطقه ۲۲ با یک مورد فوتی اعلام شده است، گفت: همچنین منطقه ۵ به دلیل جمعیتش با ۳ هزار و ۵۷۷ مورد فوتی به تفکیک هزار و ۵۶۱ نفر خانم، ۲ هزار و ۵ نفر آقا و ۱۱ نفر نوزاد بیشترین تعداد فوتی را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمار مرگ و میر بهشت زهرا تهران فوتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای "سویرو" بانه شهری برای لک‌لک‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،روستای ۶۰ خانواری "سویرو" در ۲۵ کیلومتری شهر بانه واقع شده ، این روستا علاوه بر اینکه روستایی در دامن جنگل های بلوط زاگرس شمالی قرار دارد، به خاطر مهاجرت سالانه لک‌لک‌ها نیز شهرت خاصی دارد.
طبیعت بکر روستای "سویرو" وجود رودخانه پایین دست این روستا و درختان بلوط همچنین همزیستی ۵۰ ساله روستاییان با لک لک های سفید باعث شده هر ساله این منطقه میزبان صدها قطعه لک‌لک مهاجر شود که از مناطق گرمسیری به این روستا مهاجرت می کنند.
مردم روستای "سویرو" از گذشته های خیلی دور شاهد بازگشت لک‌لک‌ها به این منطقه بودند و آنها را نماد صلح و خوش اقبالی در روستا می دانند.
بر اساس سرشماری سال گذشته حدود ۳۵ لانه و بیش از ۱۵۰ قطعه پرنده هر ساله به این زیستگاه باز می گردند و در هر لانه با جوجه ها حدود چهار تا پنج لک لک زندگی می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • روستای "سویرو" بانه شهری برای لک‌لک‌ها
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • حد کم کردن وزن چقدر است؟
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده