Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@22:41:31 GMT

10 گوشی پرطرفدار این هفته (8 اکتبر)

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۴۹۰۵

10 گوشی پرطرفدار این هفته (8 اکتبر)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته اعلام شد که مشکلات گوشی‌های جدید اپل، iPhone XS و iPhone XS Max با انتشار نسخه جدید iOS رفع خواهد شد پس پابرجا ماندن اشکالات گزارش شده در آیفون‌های 2018 باعث شده است که این گوشی‌های محبوبیت خود را از دست بدهند. به نظر می‌رسد جدول 10 گوشی پرطرفدار این هفته در جهان به گوشی‌های تازه وارد اختصاص یافته باشد چرا که گوشی‌های جدید زیادی در این جدول دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین تغییری که در این میان حاصل شده، آمدن گوشی تازه وارد HMD Global به صدر جدول است. Nokia 7.1 توانسته است این هفته گوشی‌های پر زرق و برق سامسونگ و اپل را کنار بزند و خود در صدر جدول بایستد.

همانطور که گفته شد، Nokia 7.1 با اینکه تازه به میدان رقابت با گوشی‌های هوشمند وارد شده، توانسته است نظرهای زیادی را به خود جلب کند. این گوشی با پشت سر گذاشتن گوشی‌های چینی داخل بازار و گوشی‌های پرطرفدار هفته گذشته، این هفته به عنوان یک تازه وارد در صدر جدول محبوبترین گوشی‌های جهان قرار گرفت. پس از این گوشی، گوشی کمپانی اوپو قرارگرفته است. Realme 2 Pro با وجود برتری خود در این زمینه در هفته گذشته، این هفته رقابت را به نوکیا باخت. اما شیائومی در رتبه سوم جا خوش کرده است. Pocophone F1 هفته گذشته سوم جدول 10 گوشی پرطرفدار جهان بود؛ این هفته هم جایگاه خود را حفظ کرد و محبوبیت گوشی‌های چینی نسبت به سایر برندها را اثبات کرد.

در میان جدول، یک گوشی دیگر پشت سر سه گوشی پرطرفدار این هفته قرار گرفته است. شیائومی چینی Redmi Note 6 Pro را به بازار معرفی کرد و با این وجود، توانست رتبه چهارم را کسب کند. با این وجود می‌توانیم بگوییم که بالاترین رتبه‌ها در اختیار دو کمپانی چینی اوپو و شیائومی است که رقابت تنگاتنگی را با هم دارند. با گذشت زمان، گوشی‌های گران قیمت سامسونگ و آیفون هستند که محبوبیت خود را از دست می‌دهند. دو گوشی Galaxy A7 و iPhone XS Max جزو بهترین گوشی‌هایی هستند که این روزها در بازار وجود دارند اما به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفته‌اند. این در حالی است که هفته گذشته Galaxy A7 در رده دوم 10 گوشی پرطرفدار قرار داشت.

پایین جدول مکان با ثبات رقابت 10 گوشی پرطرفدار این هفته جهان است اما در عین حال، پایین آمدن قیمت یک گوشی باعث شده است که دوباره به جدول محبوبترین گوشی‌ها بازگردد. در رده‌های پایین جدول، شیائومی دو سهم دارد. گوشی‌های Mi A2 Lite و Redmi Note 5 Pro به ترتیب رتبه‌های هشتم و دهم را کسب کرده‌اند. نکته جالب این است که پایین آمدن قیمت Galaxy S8 سامسونگ این گوشی هوشمند را دوباره محبوب کرده است و نام آن را سر زبان‌ها انداخته است. این گوشی این هفته در رتبه نهم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱ اکتبر)

انتهای پیام/

پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته مشخص شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!

محمدرضا مهرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه پیکان با دو شکست متوالی مقابل شمس آذر قزوین و آلومینیوم اراک موقعیت خود را برای بقا در لیگ برتر به خطر انداخت، اظهار کرد: بازی‌ها حساس شده و ما با تیم‌های در منطقه سقوط فاصله کمی داریم. روی اتفاقات گل خوریم و بازی‌ها را برابر شمس آذر و آلومینیوم واگذار کردیم. از آن شرایط خوبی که با بازیکنان جوان‌مان ایجاد کرده بودیم نتوانستیم استفاده کنیم.  

داوران ما با شرف و پاک هستند

وی ادامه داد: الان کمیته انضباطی به شکلی برخورد می‌کند که نمی‌توانید یک‌سری چیز‌ها را بگویید. می‌گویند فقط می‌توانید تعریف کنید، ایراد‌ها را نمی‌توانید بگویید. انتظار ما از کمیته انضباطی و کمیته داوران که همگی پاک، سالم و با شرف هستند این است که دقت بیشتری کنند، چون سرنوشت تیم‌ها و زحماتی که در یک فصل کشیده‌اند با تصمیمات اشتباه سهوی به مشکل نخورد. تیمی که در صدر جدول است برای قهرمانی می‌جنگد و تیم‌هایی که در پایین جدول هستند برای بقا می‌جنگند. همه تیم‌ها برای رسیدن به هدف‌شان دقت و تمرکز خود را بالا می‌برند و خواهش ما از داوران هم بالا بردن دقت است تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

شناخت خوبی از ذوب‌آهن داریم 

مربی تیم پیکان در مورد اینکه تیمش در چهار هفته پایانی با ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی دارد، گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و شرایط تیم به گونه‌ای است که برای هر بازی می‌توانیم تاکتیک‌های متفاوتی داشته باشیم. چون بازیکنان خیلی خوبی داریم و آنها کمک می‌کنند تا در چند مدل بازی کردن از این نفرات استفاده کنیم. ذوب‌آهن تیم بسیار خوب و با کیفیتی است که در آستانه امتیاز گرفتن از استقلال بود. دور رفت هم با این تیم آماده بازی کردیم. شناخت خوبی از این حریف داریم و می‌رویم تا در اصفهان نتیجه خوبی بگیریم.  

ان‌شاءالله بازی با استقلال تشریفاتی می‌شود

مهرانپور در مورد اینکه حضور او به عنوان مربی و رضا عنایتی در پست سرمربی تیم پیکان، برای هفته پایانی لیگ برتر و بازی مقابل استقلال ایجاد شائبه کرده، تصریح کرد: بنده و رضا عنایتی از خانواده استقلال هستیم، اما این موضوع هیچ تأثیری در کارمان ندارد. چون با باشگاه پیکان قرارداد داریم و پولی که از این باشگاه می‌گیریم باید حلال باشد. شرایط تماشاگران استقلال و وضعیت این تیم را در جدول می‌دانیم، ان‌شاءالله تا هفته پایانی قهرمانی استقلال در لیگ برتر مسجل می‌شود و بازی ما با همدیگر جنبه تشریفاتی پیدا می‌کند. در غیر این صورت هم با تمام توان برابر استقلال بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • از رویداد هفته آینده گوگل چه انتظاری داشته باشیم؟
  • مراسم روز معلم در سعدآباد برگزار شد
  • مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!
  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • نسل‌کشی به وقت رفح
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • جدول لالیگا در پایان هفته سی و چهارم