Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسینی عالمی گفت: طرح سالم‌سازی دریا امسال با نظارت قضایی بر ضابطین و رعایت حقوق عامه انجام شد. حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با بیان اینکه تابستان امسال عملکرد مثبتی نسبت به سال‌های قبل در حوزه طرح‌های سالم سازی دریا صورت گرفت، گفت: طرح سالم‌سازی دریا امسال با نظارت قضایی بر ضابطین و رعایت حقوق عامه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طرح هدفمندی در قالب طرح سالم‌سازی دریا طی سال جاری با نظارت بیشتر نسبت به سال‌های گذشته با نظارت قضایی بر ضابطین و رعایت حقوق عامه و مسافرین با پیگیری مستمر دادستانی انجام پذیرفت؛ بطوری که دستگاهی متولی نیز موظف به آن و ارسال گزارش مستمر از اقدامات انجام گرفته بودند.

این مقام قضایی درخصوص برخی از اقدامات انجام شده در این خصوص عنوان کرد: با تشکیل جلسات متعدد به منظور ساماندهی و هماهنگی بیشتر طبق چارچوب مصوبات در خصوص رفاه و ساماندهی طرح دریا در خارج از شهر ساری با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، مواردی برای ساماندهی ایستگاه تفریحات دریایی و چگونگی مجوز برای مجریان طرح سالم سازی انجام پذیرفت و در این خصوص عملکرد خوبی داشته ایم.

دادستان مرکز استان مازندران در ادامه به برخی اقدامات موثر از سوی دادستان‌ها و دادستانی مرکز استان در ایام تابستان اشاره کرد و افزود: استفاده از پتانسیل هیات نجات غریق استان به منظور استقرارناجیان غریق در طرح‌های سالم‌سازی خارج دریا، نقاط کور و خارج از نظارت سواحل استان و همچنین استقرار هلال احمر و امداد رسانی به بیماران غرقی‌های احتمالی مورد تاکید قرار گرفته و آمار‌های موجود نجات یافتگان نشانه قابل توجه ناجیان غریق و هلال احمر در کمک به غرقی‌ها بوده است.

وی همچنین حضور مستمر واحد‌های انتظامی به منظور حفاظت از حریم مسافران و برقراری نظم و امنیت و رعایت شئونات اسلامی توسط مسافرین و واحد‌های کسب و کار در محل طرح‌های سالم‌سازی و خارج از آن را از دیگر اقدامات بیان کرد و افزود: نظارت مستمر بر وضعیت بهداشتی با آلودگی شناگاه‌ها و طرح سالم سازی با حضور دستگاه‌های متولی از جمله بهداشت و درمان استان و استانداری با مسئولیت اداره کل محیط زیست استان از طریق بازرسی مستمر بوده که درنتیجه آن تعدادی از این شناگاه‌های فوق بحرانی و بحرانی با ورود به موقع دادستانی در سال جاری تعطیل شدند و در بقیه موارد در صورت سالم بودن از نظر بهداشتی و وضعیت مطلوب برای شنا، پرچم آبی دریا و در منطقه نصب شد تا مردم با اطمینان خاطر در این طرح‌ها حضور یابند.


حسینی عالمی خاطرنشان کرد: اقدامات مناسبی با پیگیری‌های فرمانداری شهرستان‌های ساحلی به منظور ساماندهی ویلا‌های شخصی و تابلو به دستان منزل شخصی به مسافران در دستور کار قرار گرفت و اقدامات موثری نیز در این زمینه با همکاری دیگر مسئولین ذیربط انجام پذیرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان ساری طرح سالم سازی دریا دستگاه قضایی استان مازندران طرح دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به فعالیت اتباع بیگانه در شرکت‌های هرمی گفت: ۲۸ عضو شرکت هرمی که برخی از افراد آن از اتباع بیگانه بودند دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار مهدی کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مبارزه با جرائم اقتصادی و کلاهبرداری در شهرستان، اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و 28 نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه برخی اقلام شامل کامپیوتر، لپ‌تاپ و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بودند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

دستگیری 22 عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به‌ویژه جوانان در این شبکه‌ها و شرکت‌های خیالی اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می‌کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • تحول از مجلس سنتی به نوین از مجلس یازدهم تا دوازدهم
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است