Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل اجرایی قطر ایرویز اعلام کرد که پروازهای این شرکت هواپیمایی به جمهوری اسلامی ایران تحت تاثیر تحریم‌های آمریکا قرار نمی‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از فرانسه 24، اکبر الباکر، مدیرعامل اجرایی قطر ایرویز روز دوشنبه اعلام کرد که علی‌رغم فشارهای سیاسی و اقتصادی واشنگتن علیه ایران، خدمت‌رسانی ‌(این شرکت) به ایران ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هوانوردی یک صنعت تحریم شدنی نیست. قطر ایرویز همچنان به فعالیت خود در آن شهرهای ایران که هم‌اکنون نیز فعالیت دارد، ادامه می‌دهد. پروازهای‌مان تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح وزارت حمل و نقل عراق برای ازسرگیری پروازها به اروپا

تین نیوز

وزارت حمل و نقل عراق از تنظیم طرحی برای سرگیری خدمات هواپیماهای از کار افتاده و راه اندازی خطوط هوایی با اروپا خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از میدل ایست نیوز، وزارت حمل و نقل عراق از تنظیم طرحی برای سرگیری خدمات هواپیماهای از کار افتاده و راه اندازی خطوط هوایی با اروپا خبر داد.

رزاق محیبس السعداوی وزیر حمل و نقل عراق در بیانیه ای اعلام کرد شرکت خطوط هوایی کشور برای حل مشکلات با فعالیت آژانس هوانوردی ایمنی اروپا (یاسا)، با هدف تامین الزامات ایمنی بین المللی، قرارداد سه مرحله ای را با انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) امضا کرده است.

السعداوی افزود وزارت حمل و نقل به اجاره هواپیما و کادر پرواز خارجی بر اساس روش اجاره «ACMI» و راه اندازی خطوط هوایی با اروپا و پرواز های منظم اقدام می کند.

وی گفت شرکت خطوط هوایی عراق با شرکتی مجاز دارای گواهی نامه AOC توافق نامه ای امضا می کند که به دریافت مجوز پرواز هواپیماهای کشور با کادری عراقی به اروپا کمک می کند.

وزیر حمل و نقل عراق درباره هواپیماهای از کار افتاده تاکید کرد که شرکت خطوط هوایی عراق تا کنون توانسته است 7 هواپیمای از کار افتاده را به خدمت بازگرداند و این شرکت می کوشد تا پایان سال جاری، دست کم 10 هواپیمای از کار افتاده را به خدمت برگرداند.

السعداوی در پایان به قراداد با شرکت های معتبر جهانی برای تعمیر 20 موتور هواپیما و بازگشت آنها به عراق و نصب آنها اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • پالایشگاه‌های هندی نفت بیشتری از آمریکا می‌خرند
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!
  • پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو
  • تحریم‌ های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
  • طرح وزارت حمل و نقل عراق برای ازسرگیری پروازها به اروپا
  • محدودیت جدید چین برای آمریکا/ ممنوعیت استفاده از پردازنده‌های اینتل و AMD