Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@01:22:25 GMT

شبکه رایتل سرعت یک گیگابیت را تجربه کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۵۸۴۹

شبکه رایتل سرعت یک گیگابیت را تجربه کرد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی رایتل؛ این اپراتور با استفاده از به‌روزترین تجهیزات شبکه موبایل، در سایت نصب شده در فضاهای اختصاصی خود در نمایشگاه ایران تلکام 2018، بر روی گوشی‌های موجود در بازار با قابلیت پشتیبانی نسل 4.5 به بالا، اینترنت با سرعت بیشتر از Gbps1 ، را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
لازم به ذکر است رایتل با ارایه این سرویس، به بالاترین سرعت قابل پشتیبانی در به‌روزترین گوشی‌ها در شبکه تلفن همراه کشور دست یافته است.
 
گفتنی است این سرویس خارج از محیط آزمایشگاهی، در فضای سالن‌های 8 و 9 نمایشگاه بین المللی تهران و بدون استفاده از هرگونه تجهیزات خاص و نمایشی (دمو)، به صورت عملیاتی ارایه شد و توسط بازدیدکنندگان علاقه‌مند مورد آزمایش قرار گرفت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رایتل شبکه پرسرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال ایران در بخشی از گفت و گو با عادل فردوسی‌پور از شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور خواند و گفت: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود... مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه». حرف‌های تلخ زندی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد