Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، دکتر علی نوذرپور به همراه جمعی از مدیران شهری این منطقه و به مناسبت هفته جهانی کودک با کودکان چند مهد کودک و مدارس سطح منطقه دیدار کرد.

 شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه کودکان در همین سنین کودکی بسیار باهوش و راغب به کشف و درک مسائل جدید می باشند گفت: با وجود چنین فرزندان ایران زمینی، فردای روشن برای ایرانمان می‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نوذرپور با بیان اینکه پدران ما این کشور را اداره کردند و حال به ما سپرده‌اند و در آینده شما باید مدیران و اداره کنندگان این کشور باشید افزود: با کسب شناخت از موضوعات باید خود را برای پذیرفتن مسولیت اداره شهر و کشورتان آماده کنید.

 وی در ادامه با ارائه توضیحاتی در مورد جایگاه و وظایف شهرداری از کودکان خواست، آموخت‌های خود را به خانواده خود انتقال دهید، چرا که شهرهایی موفق هستند که شهروندانی مطلع داشته باشند و این مطلع بودن باعث مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در برنامه های اجتماعی می شود .

 شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه مدیریت شهری از رأی مردم و خانواده‌های شما فرزندان انتخاب شده‌اند، افزود: اولین هدف ما مشارکت شهروندان در برنامه‌های مدیریت شهری و ارائه خدمات به شهروندان است و هنگامی که می‌بینیم شهروندان در برابر خدمات ارائه شده به آنان، لبخند رضایت بر روی لب‌هایشان نقش می‌بندد، این لبخند بالاترین پاداش برای مدیریت شهری محسوب می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران ایران زمین شهرداری کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در معابر شهری اصفهان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از تمام معابر شهری استان از امروز (۲۶ اسفند) تا ۱۵ فروردین سال آینده گفت: تنها حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالا‌های اساسی و دارای مجوز، امکان تردد از این معابر را در این مدت دارند.

سرهنگ علی اصغر زارع افزود:این اقدامات بمنظور تسهیل عبور و مرور و ایجاد فضای امن و ایمن برای مسافران در ایام تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

او گفت: با تعامل صورت گرفته با شهرداری اصفهان قرار شد تا هرگونه عملیات عمرانی به استثنای عملیات غیرمترقبه و اورژانسی در راه‌ها و معابر درون‌شهری در ایام تعطیلات نوروز متوقف شود.

رییس پلیس راهور اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وظیفه پلیس راهور اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم برای داشتن بار ترافیکی روان در خیابان‌های شهر اصفهان در تمام ایام سال بویژه در ایام خاصی مانند نوروز است، این امر همکاری و همت همه شهروندان را در رعایت قوانین می‌طلبد.

سرهنگ زارع همچنین با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر امکان تداوم بارش‌ها در ایام نوروز از مسافران و شهروندان استان خواست تا که احتیاط لازم را در تردد درون شهری بویژه در بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها بعمل آورند.

او  با اشاره به آماده‌باش نیرو‌های راهور در طرح نوروزی پلیس در کنار سایر عوامل بحران در استان گفت: پلیس در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • از هدایت رواناب‌ها به شبکه فاضلاب شهری خودداری شود
  • عامل کلاهبرداری با رسید‌های جعلی دستگیر شد
  • ۸۰۰ عدد سطل زباله مکانیزه برای مناطق ۱۰ گانه کرج خریداری شد
  • برگزاری نشست مدیریت بحران خوزستان
  • فعالیت ۱۶ غرفه توزیع میوه تنظیم بازار در شهر قم
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در معابر شهری اصفهان
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ تهران آماده بهره‌برداری شد
  • باغ سپهسالار باغ نوری شد
  • در روزهای پایانی سال ۲ برابر زباله تولید می شود