Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌گوید نمایندگان مجلس نسبت به پیگیری قضایی پیامک‌های تهدیدآمیز امیدی ندارند، به همین خاطر از وزیر ارتباطات می‌خواهیم هویت شناسنامه‌ای صاحبان شماره‌ها را روی سایت بگذارد و افشا کند.

دور جدید پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس بعد از تصویب CFT آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیامک‌هایی که رسماً نمایندگان را به مرگ تهدید می‌کند. محمدعلی وکیلی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به ایرناپلاس گفته که پیامک‌های تهدیدآمیز برای اعضای هیأت رئیسه نیز ارسال شده است.

به گفته او این پیامک‌ها ابتدا با توهین و تهدید علی لاریجانی، ریاست مجلس آغاز می‌شود و سپس سایر نمایندگان را تهدید می‌کند و مورد اهانت قرار می‌دهد. 

وکیلی با بیان اینکه دیروز بعد از تصویب CFT برای من پیامک تهدیدآمیز ارسال شد، درباره جزئیات این پیام تصریح کرد: در این پیام‌ها توهین و تهدید، آن هم در اشکال مختلف دیده می‌شود.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پیام‌ها با پیش‌شماره‌های 0912 ارسال شده که شناسایی آن‌ها برای دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کار دشواری نیست،‌ گفت: من از وزیر ارتباطات می‌خواهم در شناسایی و افشای هویت شناسنامه‌ای این افراد کمک کند. ما برخورد قضایی و امنیتی نمی‌خواهیم، ما فقط می‌خواهیم هویت شناسنامه‌ای این افراد اعلام شود.

وکیلی با اظهار ناامیدی از پیگیری قضایی این مسئله از وزارت ارتباطات خواست هویت صاحبان این شماره‌ها را روی سایت بگذارند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 محمدعلی وکیلی پیامک های تهدیدآمیز به نمایندگان CFT مجلس CFT ایران منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد

حسین معصوم‌زاده گفت: برابر پیگیری‌های مکرر قضایی که از سوی این اداره اراضی ملی مورد نظر که در بخش شاهرود از توابع شهرستان خلخال قرار دارد، رفع تصرف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال افزود: اراضی تصرف شده درون محدوده منطقه حفاظت شده آق داغ قرار داشت و با ایجاد فنس مورد تصرف قرار گرفته بود اما با پیگیری‌های صورت گرفته، با حکم مقام قضایی آزادسازی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال در ادامه از حامیان محیط زیست خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی، موضوع را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.

منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال که ۹۳ هزار هکتار مساحت دارد، به دلیل برخورداری از تنوع زیستی و گونه‌های نادر گیاهی و جانوری از جمله انواع پرندگان شکاری، کبک، تیهو، کل و بز، پلنگ، سیاه گوش و سایر گونه‌ها تحت مدیریت اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل قرار دارد.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام