Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سرمربی تیم ملی پیام دوم خود در خصوص جام ملتهای آسیا 2019- امارات را منتشر کرد.
متن این پیام به این شرح است:

تضعیف کردن و یا از دست دادن کسب مقام در جام ملتهای آسیا، در حقیقت یک بی احترامی به تمامی فداکاریها و تعهداتی است که از طرف مربیان و بازیکنان در چند سال گذشته انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عدم حمایت از برنامه آماده سازی تیم ملی بصورت موثر و در زمان مناسب، با منابع و راهکارهای واقعی باعث ناامیدی هواداران تیم ملی خواهد شد و باعث شرمساری و تحقیر تمام رویاها و توقعات هوادارانی است که با توجه به دستاوردهای تیم ملی بالاتر نیز رفته است.

بعضی اوقات مطلب اصلی تعقیب کردن غیر ممکن‌ها نیست بلکه می تواند بهبود بخشیدن شرایط گذشته باشد. برای قهرمان بودن ، برای رسیدن به پیروزی شما باید بهتر بازی کنید، بیشتر تمرین کنید، استراحت و خواب بهتری داشته باشید.

با یک گروه خوش فکر فنی که همانند یک گروهان هستند، یابندگان ارزشها، خالقان استعداد، برهم زنندگان شجاع، آنالیست‌های دقیق، با انجام کارهایی بسی دشوار و هوشمندانه با پایبندی و نمایش شمه‌هایی از شجاعت و همینطور فداکاریهای بی‌نظیر، ما توانستیم کارهایی را مقدور نماییم. در همان جایی که دقیقا دیگران پیش بینی می‌کردند که غیر ممکن است به موفقیت دست یابیم، بعضی از آنها حتی آرزو و توقع شکست ما را داشتند.

آفرین آقایان، بنده به شما بسیار افتخار می‌کنم و در همین جا می خواهم از صمیم قلبم از شما تشکر کنم.

البته باید بگویم که در حال حاضر زمان آن است که همه ما برخیزیم و مقابل چالشهای پیش رو با همان قدرت انعطاف پذیری و تعهد همیشگی بایستیم و دقیقا کارهایی که برای آمادگی، تمرین بهتر و حمایت از بازیکنانمان در تیم ملی لازم است را انجام دهیم.

در حال حاضر که ما با بادهای ویرانگر روبرو هستیم، من به دنبال شجاعت و وفاداری شما برای ایجاد انگیزه در بازیکنانمان هستم تا بتوانیم در جام ملتهای 2019 امارات به موفقیت برسیم و قطره‌های عرق را تبدیل به طلا بکنیم، به خاطر هواداران تیم ملی.
با آرزوی بهترین ها
کارلوس کی روش
انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام اقدامات عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است

ایسنا/زنجان امام جمعه خرم‌دره گفت: مسئولان باید شعار سال را به عنوان هدف عملیاتی خود قرار دهند و در کنار این موضوع برای تحقق شعار سال باید اقدامات عملیاتی انجام شود.

حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خودشان امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کردند که این موضوع جای فکر و تلاش بیشتری دارد.

وی با تاکید بر این موضوع که مسئولان باید شعار سال را به عنوان هدف عملیاتی خود قرار دهند، افزود: در کنار این موضوع برای تحقق شعار سال باید اقدامات عملیاتی انجام شود.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به راهکارهای تحقق شعار سال، ادامه داد: ترویج فرهنگ تولید، مبارزه با هر نوع رانت و ویژه‌خواری، رقابت سازنده در عرصه اقتصاد، از شرایط لازم و اساسی جهش تولید است که با فقدان هر یک از شرایط حضور مردم در این عرصه نیز محقق نخواهد شد.

زاهدی‌پور با توضیح اینکه اقدامات مسئولان باید به گونه‌ای باشد که موجب امیدآفرینی در بین مردم شود، تصریح کرد: نقطه شروع امیدآفرینی نیز ترویج فرهنگ دینی تبیین دستاوردهای گذشته نظام و اقدام عاجل برای بهبود وضع اقتصادی پیش‌روست. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملکرد شهرداری سنندج مصداق تبدیل شعار خدمت به عمل است
  • انجام اقدامات عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است
  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • باغ فدک به یک مجموعه اقامتگاهی، گردشگری و خدماتی مناسب تبدیل شده است
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • طراحی و تولید اسپری‌های بینی در حجم های متفاوت برای اولین بار در کشور
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • جام ملتهای آسیا؛ این طلسم شکستنی نیست! | برگزیده سال (حسرت سال)