Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@15:13:06 GMT

آغاز طرح پیش فروش لوازم خانگی از سه‌شنبه

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۶۹۰۹

آغاز طرح پیش فروش لوازم خانگی از سه‌شنبه

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار طرح پیش فروش لوازم خانگی تا سقف ۵۰ هزار قلم کالا از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش میزان، طرح پیش فروش لوازم خانگی با موافقت ستاد تنظیم بازار از فردا آغاز می‌شود.

این طرح برای نخستین بار در صنعت لوازم خانگی اجرای می‌شود و هدف از اجرای آن کاهش نگرانی ذهنی مصرف کنندگان نسبت به کمبود کالا و افزایش قیمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس طرح فروش ۱۶۰ مدل محصول لوازم خانگی شامل یخچال، فریزر، لباسشویی، اجاق گاز، ال‌ای‌دی و لوازم خانگی کوچک و تا سقف ۵۰ هزار دستگاه از صبح فردا آغاز خواهد شد.

این طرح به مدت محدودی اجرا خواهد به نحوی که برای هر کالایی که سقف فروش پُر شود، سایت بسته شده و مصرف‌کنندگان می‌توانند برای مرحله بعدی، درخواست خود را ثبت نمایند.

بر اساس این طرح، قیمت به صورت قطعی خواهد بود و با تغییرات قیمتی خریدار ملزم به پرداخت اضافه نخواهد بود همچنین به ازای هر ماه دو درصد تخفیف به خریدار داده می شود.

در این طرح مصرف‌کننده با مراجعه به سایت و واریز وجه می تواند یک سبد از محصولات لوازم خانگی را خریداری می‌کند.

بر اساس این طرح اگر تولیدکننده نتواند در موعد مقرر به تعهد خود عمل کند، ماهانه ۲۵ درصد جریمه به خریدار پرداخت خواهد کرد.

قیمت‌های درج شده برای محصولات عرضه شده در این طرح مورد تایید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است و در سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.

گفتنی است، در مرحله اول این طرح، 50 هزار قلم لوازم خانگی به فروش می رسد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فروش لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید

زی‌سان: بر اساس گزارش‌ها قیمت این خودرو در زمان تحویل غیرقطعی است و بر اساس نرخ روز خودرو محاسبه خواهد شد. میزان پیش‌پرداخت خودرو حدود ۸۱۲ میلیون تومان اعلام شده و شرکت ارائه دهنده خودرو اعلام کرده که متقاضیان می‌توانند تا ۷۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکی تا سقف ۴۸ ماه استفاده کنند. 

به گزارش زی‌سان، قیمت پارسال خودرو حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود، اما قیمت امسال خودرو قرار است برای متقاضیان در زمان تحویل محاسبه شود. 

شرایط فروش دایون را در جدول زیر بخوانید: 

منبع: ایران جیب

tags # خودرو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی