Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان آخرین جزئیات درگیری قاچاقچیان و پرسنل نیروی انتظامی در سیب سوران را تشریح کرد. ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

سردار محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زاهدان‌ در تشریح این خبر اظهار داشت: ظهر امروز  کاروان مسلح مواد مخدر  در نزدیکی روستای سیب در منطقه سیب سوران در کمین ماموران نیروی انتظامی قرار گرفتند و به سمت آن‌ها آتش گشودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در درگیری مسلحانه که بین قاچاقچیان و ماموران نیروی انتظامی رخ داد دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر به هلاکت رسیدند.

وی افزود: در این درگیری 2 دستگاه خودرو با مقادیری مواد مخدر،  2 قبضه سلاح کلاش و مقادیر قابل توجهی فشنگ  از قاچاقچیان کشف شده است.

وی تصریح کرد: در این درگیری ستوان یکم مرتضی کارچانی رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان سیب سوران به درجه شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ش

R7843/P1377/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۲ تن مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، سردار علی اکبر جاویدان در نشست خبری افزود: در این مدت ۹۴۶ تن قاچاقچی، دو هزار و ۷۰۰ خرده فروش و یازده هزار و ۲۷۰ معتاد متجاهر دستگیر شدند.
وی گفت: از قاچاقچیان ۱۵۲ باب املاک و مستغلات و ۶۶۲ دستگاه خودرو هم به ارزش دو هزار و ۵۶۰ میلیارد کشف شده است.
فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شد که ۹۵ درصد بیشتر از پارسال است.
سردار علی اکبر جاویدان به قاچاق کالا هم اشاره کرد و گفت: در این مدت انواع کالای قاچاق به ارزش سه هزار و ۴۳۶ میلیارد تومان هم کشف شده است.
وی افزود: در این زمینه هفت هزار پرونده تشکیل و ۱۴ باند دستگیر شده اند و شش هزار و ۵۸۳ خودرو و ۸۰ فروند شناور از قاچاقچیان کشف شده است.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: همچنین در این مدت ۹۳ باند سازمان یافته سارقان دستگیر شده اند و اموال سرقت شده به ارزش پنجاه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کشف شده است.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در این مدت ۴۹۱ تن در تصادفات جاده‌ای جان باختند که این آمار نسبت به پارسال ۴ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید؛ دستگیری ۱۱۴ خرده فروش مواد مخدر در هرمزگان

وی با اشاره به رشد ۵۷ درصدی کشف جرائم سایبری از ابتدای سال تاکنون گفت: در پلیس فتا سه هزار و ۱۲۰ فقره پرونده تشکیل شده است که ۹۸ درصد از آنها به نتیجه رسیده است.
سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به اعزام بیش از ۷ هزار نفر به خدمت سربازی افزود: دومین دوره آموزشی سربازان در استان بعلت راحتی در رفت و آمد، دور نبودن از خانواده و هم به درخواست خود نیروی انتظامی، با بکارگیری نیرو‌های بومی صورت می‌گیرد.
وی گفت: هوشمند سازی پلیس، ارتقا توان امنیتی و مقابله با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های فرماندهی نیروی انتظامی در سال جدید است.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • چهار کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند
  • کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان 
  • کشف ۵۲ تن مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان