Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان سمنان  گفت: همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک همزمان با هفته نیروی انتظامی در استان سمنان برگزار می‌شود. ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ استانها سمنان نظرات

سرهنگ موسی بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهارداشت: همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک هر سال در هفته نیروی انتظامی با هدف تجلیل از همیاران پلیس، فرهنگ‌یاران ترافیک و پلیس یار نوجوان در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال 110 هزار دانش‌آموز استان سمنان در قالب طلایه‌داران فرهنگ ترافیک استان سازماندهی شدند افزود: این دانش‌آموزان به تناسب سن در گروه همیاران پلیس و پلیس یاران نوجوان فعالیت می‌کنند و معلمان این دانش‌آموزان نیز با عنوان فرهنگ‌یاران ترافیک در حوزه ترویج فرهنگ ترافیک و قوانین راهنمایی و رانندگی فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس راهور استان سمنان  با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ترافیک در جامعه گفت: سازماندهی دانش‌آموزان در قالب طلایه‌دارن فرهنگ ترافیک و آموزش به آنان نقش بسیار مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در بین آنان و جامعه می‌شود.

بزرگی گفت: کاهش آمار تصادفات و تخلفات رانندگی یکی دیگر از اهداف پلیس در آموزش و آگاهی دادن به دانش‌آ‌موزان در حوزه ترافیک است.

وی با اشاره به مشارکت و تعامل خوب طلایه‌داران ترافیک با پلیس استان سمنان گفت: کاهش 50 درصدی حوادث درون‌ شهری نشان از موفقیت اجرای این طرح در بین دانش آموزان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان با اشاره به برخی از برنامه‌های همایش طلایه‌دارن فرهنگ ترافیک گفت: در این همایش از همیاران پلیس، فرهنگ‌یاران ترافیک و پلیس یاران نوجوان تجلیل می‌شود.

بزرگی گفت: همایش طلایه‌دارن فرهنگ ترافیک فردا با حضور استاندار سمنان، فرمانده انتظامی استان سمنان و تعدادی از مسئولان استانی در سالن شهید مطهری سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • «یاد یاران»، گردهمایی همسنگران لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • جشن سپاس کارگر در سمنان