Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > دولت - ایلنا نوشت: رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت گفت: ثبات در زندگی مردم بسیار مهم است و یقین دارم بعد از برگزاری چند جلسه، شاهد آرامش در بازار خواهیم بود.

عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران در مورد دومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی گفت: این دومین جلسه ما طی یک هفته گذشته بود که با حضور همه اعضاء برگزار شد و یکی از موضوعات مورد بررسی موضوع سوخت و قاچاق آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد افزایش قاچاق سوخت در مناطق مرزی هستیم، البته این موضوع در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم مطرح شده است.

وزیر کشور در مورد پیشنهادهای این ستاد گفت: ما باید توزیع سوخت را قاعده‌مند کنیم، تقریبا ۳۵۰ هزار کارت مهاجر در مناطق مرزی داریم، افرادی مثلا ساکن تهران هستند اما سوخت‌گیری در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود و وزارت نفت مامور شد این موضوع را به دقت بررسی کند و پیشنهاد این بود که همه کارت‌ها در سراسر کشور توسط مالکین خودرو مورد استفاده قرار گیرد و در نقاط دیگر ممنوع شود. کارگروهی تشکیل شد تا این موضوع را بررسی کند.

وی ادامه داد: همچنین ۴ کارگروه رسانه و تحلیل محتوا، اقتصاد، عملیات روانی و فضای مجازی تشکیل و اعضای آن مشخص شد و برای روسای آن باید حکم صادر می‌شود. این کارگروه‌ها برای این است که با هماهنگی، انسجام و سیاست‌های واحد، اطلاع‌رسانی دقیق به مردم صورت بگیرد تا با بهره ‌مندی از این اطلاعات تصمیمات مناسب در زندگی خود را اتخاذ کنند و به نوعی مقابله‌ای باشد با شایعات و اخبار نادرستی که منتشر می‌شود. دستگاه‌های مختلف باید با اطلاعات غلط، تحریف شده و بعضا عملیات روانی مبارزه جدی کنند.

وزیر کشور افزود: ثبات در زندگی مردم بسیار مهم است و یقین دارم بعد از برگزاری چند جلسه، شاهد آرامش در بازار خواهیم بود.

 

29215

کلید واژه‌ها : عبدالرضا رحمانی فضلی - نرخ ارز - وزارت کشور -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی نرخ ارز وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل

بنیاد ملی نخبگان از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل حمایت ویژه کرده و افراد در جایگاه مجری، مشاور یا ناظر در هسته‌های حل مسئله ادامه مسیر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، میز هم‌اندیشی و تبادل دانش و فناوری با موضوع امنیت غذایی (کشاورزی) جهت به‌کارگیری ظرفیت ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل به همت بنیاد ملی نخبگان تشکیل می‌شود.

احصای نظام مسائل کشور حول چالش‌های امنیت غذایی (کشاورزی) و بررسی گلوگاه‌های آن، تبدیل مسئله کلان به مسائل خرد و ارائه راه حل‌های متناسب با شرایط کشور برای ایفای نقش در لایه‌های حکمرانی، ساختاری و لایه‌های علمی و فناوری از اهداف تشکیل این میز است که جهت بهره‌مندی گسترده از ظرفیت ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل در بستر فضای مجازی شکل خواهد گرفت.

در ادامه، تعمیق موضوع، جمع‌بندی و تشخیص اولویت‌ها و ارائه راه حل‌های متناسب با شرایط کشور در قالب هیئت‌های اندیشه‌ورز و با حضور اعضای میز هم‌اندیشی دنبال می‌شود.

همچنین بنیاد ملی نخبگان در راستای تشکیل هسته‌های حل مساله و اجرایی‌سازی، از راهکارهای استخراج شده حمایت ویژه کرده و افراد در جایگاه مجری، مشاور یا ناظر در هسته‌ها ادامه مسیر می‌دهند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، فراخوان عمومی برای تشکیل میزهای تخصصی حول موضوعات آب، ناترازی انرژی، بانک، اصلاحات ارزی، قیمت‌گذاری کالا با هدف تحقق پیشرانی نخبگان در پیشرفت کشور از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان به آدرس bmn.ir و دفتر امور بین‌الملل به آدرس international.bmn.ir به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم