Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالقدیر کریمی عصر دوشنبه در نشست با احزاب و گروه های سیاسی شهرستان که با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان برگزار شد، افزود: فعالیت های سیاسی و اجتماعی در گنبدکاووس با بهره گیری از نخبگان اجتماعی و احزاب گوناگون پویایی خاصی دارد.
وی با اشاره به فعالیت سمن های مختلف در گنبدکاووس افزود: کمک ها و نگاه مثبت به فعالیت سمن ها در دولت تدبیر و امید خصوصا استان گلستان بیش از پیش بوده و این موضوع در حوزه های مختلف به صورت عملیاتی قابل مشاهده و ارزیابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ویژه گنبدکاووس در پاسخ به انتقاد یکی از حاضرین در خصوص استقلال بیشتر فرمانداری های ویژه گفت: مستقل بودن فرمانداران ویژه در ابعاد بیشتر می تواند به تسهیل فعالیت ها کمک قابل توجهی کند ولی این امر از یک خلاء قانونی رنج می برد.
وی خاطرنشان کرد: برای رفع این خلاء قانونی نیاز است تا با استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی و تصویب قانونی مناسب در این زمینه، استقلال و اختیارات فرمانداران ویژه بیشتر شود که البته در این زمینه وزارت کشور و استانداری گلستان حمایت خود را اعلام داشته اند.
به گزارش ایرنا، معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان نیز در این نشست گفت: خانه احزاب استان با حضور 9 نفر از سه جناح اصلاح طلبان، اصولگرایان و مستقلین نقش آفرینی می کند و فلسفه وجودی این مکان وحدت و همگرایی بین همه گروه ها و جریانات و در نهایت به انسجام فعالان سیاسی استان است.
حمیدرضا چوبداری با اشاره به فراهم کردن مقدمات لازم برای تشکیل شورای معتمدین احزاب و گروه های سیاسی در استان گفت: نخستین نشست برای تشکیل این شورا با حضور اعضای گروه ها و احزاب سیاسی مختلف استان در هفته جاری تشکیل می شود.
وی افزود: اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان به منظور استفاده از تمام نقطه نظرات و اندیشه های سیاسیون در استان و با توجه به طرفیت های موجود در منطقه، این طرح را اجرایی می کند.
وی بیان کرد: برای تقویت انسجام و همبستگی گروه های مختلف سیاسی، اجتماعی و مذهبی در استان فعالیت های فراوانی صورت گرفته که برقراری جلسات متعدد با حضور سیاسیون و جناح های اصولگرا و اصلاح طلب گلستان و تاسیس دانشگاه مذاهب در شهرستان گنبدکاووس از جمله آنها محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست یکی از فعالان سیاسی شهرستان نیز گفت: این گونه نشست ها بسیار مناسب و قابل تقدیر است زیرا باید دغدغه های اجتماعی به بدنه دولت منتقل شود و یکی از آن دغدغه ها فضای غبارآلود فرهنگی و آموزش و پرورش می باشد که می بایست بهای بیشتری به آن داده شود تا مثل مقطع کنونی با چالش روبرو نشویم.
علیرضا رضاشاطری با اشاره به وضعیت سیاسی منطقه افزود: در حال حاضر کشور نیاز به همدلی و همراهی تمام ارکان دارد ولی شاهد هستیم در برخی زمینه ها افراد به جای رسیدگی به مسئولیت خود به دنبال عزل و نصب ها رفته اند و مشکلات منطقه که باید از سوی نماینده آن پیگیری شود، قربانی اتلاف وقت برای برکناری و به قدرت رساندن افرادی بدون شایستگی لازم می شوند.
مسئول مجمع تدبیر و امید ترکمن صحرا نیز در انتقاد به عدم تحقق وعده های انتخاباتی تصریح کرد: قوم ترکمن با حضور خود در انتخابات و رای قاطع به دولت تدبیر و امید نشان داد که در کنار دکتر روحانی است و این حضور از سوی همه اهل سنت کشور و استان گلستان بود و اکنون منتظر تحقق حداقل وعده های انتخاباتی در حد 10 درصد هستند و این خواسته زیادی نیست.
9433/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 اصلاح طلبان اصولگرایان گروه های سیاسی گروه های مختلف مجلس شورای اسلامی منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان بهرام عیدی معاون شبکه مخابرات منطقه گلستان در حاشیه اردوی جهادی خدماتی مخابرات استان در گنبدکاووس گفت: ۳۷ گروه خدماتی جهادی مخابرات منطقه گلستان با تعویض و رفع خرابی های ۱۳۵ کله پست  مخابراتی با اعتبار ۱٠ میلیارد ریال تلفن های ثابت ۲ هزار مشترک را وصل کردند.

تاغان کسلخه مسئول شبکه مخابرات گنبدکاووس نیز از اجرای سه برنامه افزایش ارتفاع کابل کشی ، تغییر ارتفاع جعبه پست های مخابراتی از ۲ متر و ۴٠ سانتیمتر به حدود ۴ متر  ،  حذف جعبه پست و  وصل مستقیم کابل  های مخابراتی در داخل مجتمع های تجاری و اداری با هدف پیشگیری از سرقت سیم و کابل خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • کلید برقرای ثبات توقف جنایات رژیم اسرائیل است
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس