Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سردار بوکان در دیداری که عصر امروز /دوشنبه/ در ورزشگاه خاتم الانبیای این شهر برگزار شد، در حضور بیش از پنج هزار نفر تماشاگر علاقمند، به پیروزی یک بر صفر مقابل میهمان خود دست یافت.
نیمه نخست این بازی به رغم حملات 2 تیم به خصوص حملات گسترده سردار بوکان بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم حملات تیم سردار افزایش یافت و بالاخره در دقیقه 90 بازی، تنها گل این دیدار توسط توحید قوجایی وارد دروازه کاسپین قزوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم سردار بوکان با این برد و کسب سه امتیاز بازی با 6 امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه پنجم جدول رده بندی گروه دوم مسابقات لیگ دسته 2 کشور قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، این برد خانگی نخستین برد تیم فوتبال سردار بوکان در فصل جاری لیگ دسته 2 کشور بود.
تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
شهرستان بوکان یکی از قطب های فوتبال استان به شمار می رود و علاوه بر تیم سردار، دارای یک نماینده نیز در لیگ برتر آذربایجان غربی به نام کشاورز است که هم اکنون در صدر جدول این مسابقات قرار دارد.
7510/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 بازی راه آهن شهرداری فوتبال لیگ برتر منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند. تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

دیگر خبرها

  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم