Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:30:35 GMT

دستگیری 2 عضو شورای شهر باغستان شهریار

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۷۵۰۹

دستگیری 2 عضو شورای شهر باغستان شهریار

به گزارش جماران؛ معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدای استان تهران از شناسایی شبکه ارتشاء(رشوه) در غرب تهران با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) خبرداد و گفت: 2 عضو این شبکه از اعضای شورای شهر باغستان بودند که دستگیر شدند.

سرهنگ حمید دامغانی اظهار داشت: باتلاش شبانه ‌روزی و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، شبکه ارتشاء در شهرستان شهریار شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با دستور قضایی سه نفر از متهمان اصلی این شبکه که 2 نفر از آنها از اعضای شورای شهر باغستان بودند، بازداشت شدند.

سرهنگ دامغانی عنوان کرد: در این شبکه، اعضای دیگری نیز شناسایی شده‌اند که پس تکمیل تحقیقات این افراد نیز با دستور مقام قضایی بازداشت خواهند شد.

باغستان از توابع شهرستان شهریار است که با اتصال منطقه سعید آباد، خادم آباد، نصیر آباد و باباسلمان ، به عنوان شهر باغستان مشهور شده است .

شورای شهر باغستان دارای پنج عضو اصلی و چهار عضو علی البدل است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 سپاه ارتشاء منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۷ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک روزه در گیلان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرائم در سطح جامعه عنوان کرد و گفت: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک روزه به صورت متمرکز در سطح استان گیلان اجرا شد، از شناسایی و دستگیری ۵۷ محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تأکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، تصریح کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر