Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

در 21 دی ماه سال 82 ، جمعی از نمایندگان مجلس ششم که تعداد آنها به حدود 140 نفر می رسد در حمایت از چهره های تندرو اصلاح طلب و اعتراض به نحوه تائید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس هفتم، در گوشه ای از مجلس دست به تحصن زدند.

در همان زمان استانداران وقت دولت هشتم در نامه خود خطاب به رئیس جمهور، ضمن تهدید به استعفاء تاکید کردند: اقدام عاجل شما و عنایت ویژه و دخالت موثر مقام معظم رهبری را خواستاریم، در صورت عدم حصول نتیجه از مسؤولیت کناره‌گیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این روند تنش زا و هجمه به نظام و و فشارهای غیر قانونی به شورای نگهبان و در یازدهمین روز تحصن نمایندگان مجلس ششم، خبری با تیتر « 100 معاون وزیر استعفا دادند» منتشر شد.

در این خبر آمده بود که برخی از مسئولین ، معاونان و مدیران وزارتخانه های دولتی نامه ای خطاب به رئیس جمهور وقت نوشته و تهدید کرده بودند که اگر خواسته های این افراد درباره ردصلاحیت ها برآورده نشود، از سمت خود استعفا خواهند داد.

در متن استعفانامه‌ معاونین وزرا آمده بود «در رابطه با فضای موجود کشور و رد صلاحیت گسترده‌ی کاندیداهای انتخابات مجلس هفتم و این که در چنین شرایطی امکان تحقق وعده‌ها داده شده توسط دولت خاتمی به مردم ممکن نیست و طبیعتا در این فضا، ادامه‌ی کار برای مدیران ارشد کشور با اشکالی اصلی رو به رو شده است، فلذا مجموعه‌ای از مدیران ارشد کشور که این نامه را امضا کرده‌اند،‌می‌خواهند پست‌های مدیریتی را به کسانی واگذار کنند که علاقه‌مند به کار کردن در این شرایط هستند».

نام یکی از این 100 مدیر رضا ویسه بود که در کنار هشت اسم دیگر مدیران وزارت صنایع و معادن وقت درج شده بود.

ویسه در حالی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح شده که تا کنون نسبت به مواضع گذشته خود اعلام برائت نکرد.

اقدام ویسه و همفکرانش در آن مقطع زمانی موجب تنش در کشور بود و این افراد با هدف جلوگیری از برگزاری انتخابات در موعد مقرر، جنجال آفرینی می کردند که مورد نقد مردم و مسئولین حامی نظام بود بطوریکه رهبر معظم انقلاب نیز در سال های بعد با اشاره به برخی تلاش ها برای جلوگیری از برگزاری انتخابات در موعد مقرر، اتفاقات رخ داده در دوران مجلس ششم و تحصن برخی نمایندگان را اقدامی غیرصحیح خطاب کردند.

نکته دیگر در مورد ویسه این است که در برخی محافل شنیده شده که وی 2 تابعیتی است و البته خود وی تا کنون این موضوع را رد نکرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دی ماه نمایندگان مجلس انتخابات مجلس دولت مقام معظم رهبری شورای نگهبان معاون وزیر وزارتخانه رئیس جمهور انتخابات صنایع و معادن معدن و تجارت رهبر معظم انقلاب انتخابات مجلس معاون وزیر مقام معظم رهبری وزارت صنایع و معادن وزارت صنعت معدن و تجارت پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!

به گزارش "ورزش سه"، فلیک پس از درخشش در بایرن و کسب شش‌گانه با این تیم به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان انتخاب شد اما نتایج ضعیفی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دست آورد باعث شد که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور با او قطع همکاری کنند.

این مربی آلمانی از آن زمان تا به حال هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در چند ماه اخیر بارها و بارها نامش در کنار نام باشگاه بارسلونا به گوش رسیده بود اما در نهایت ژاوی تصمیم گرفت که به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و حضور او در فوتبال اسپانیا منتفی شد.

تصمیم مدیران بایرن مونیخ برای قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت او به نیمکت این تیم به گوش برسد و گفته می‌شود که مدیران این باشگاه هم علاقه زیادی به همکاری دوباره با این مربی آلمانی دارند.

اما حالا اسکای اسپورت خبر داده است که فلیک با وجود اینکه فرصت بازگشت به بایرن را دارد اما این تیم در حال حاضر در گزینه‌های او قرار ندارد و این مربی به صورت جدی به دنبال این است که بتواند مربیگری در خارج از کشور آلمان را هم تجربه کند و در حال حاضر پیشنهاد دیگری از تیم‌های آلمانی را قبول نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اعتراضات ضد جنگ؛ خط و نشان پلیس آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • دانشگاه براون آمریکا سرانجام به خواسته دانشجویان تن داد
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تهدید به تعلیق را نپذیرفتند
  • دانشجویان حامی فلسطین با تهدید به تعلیق عقب‌نشینی نکردند
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی