Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان گفت: این نهال‌ها شامل گونه‌هایی از آنغوزه، بادام کوهی، کُنار و بذر‌های بوته‌ای است که با آب و هوای منطقه سازگاری دارد.

وی با بیان اینکه کاشت این نهال‌ها با توجه به اهمیت حفاظت آب و خاک، احیا پوشش گیاهی و پیشگیری از فرسایش خاک صورت گرفته افزود: در اجرای این طرح ۱۵۰ نفر از گروه‌های مردمی، مرتعداران، سازمان‌های مردم نهاد، حافظان و دوستداران طبیعت مشارکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی ادامه داد: مشارکت مردم در احیا جنگل‌های مخروبه این شهرستان با توجه به افزایش جهانی دمای کره زمین، تغییر اقلیم و خشکسالی‌های پی در پی، اقدامات مخرب انسانی، چرای دام و کمبود اعتبارات، بسیار حائز اهمیت است.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

کاشت ۳۰۰ اصله نهال جنگلی در ارتفاعات تنگ خور لارستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی مراتع و عرصه های جنگلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو کوهنوردی که در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی به دلیل شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود راه خود را گم کرده بودند توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

وی بیان کرد: صبح امروز یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی بلافاصله تیم امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

محمدی مقدم تصریح کرد: نجاتگران هلال احمر با عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور پس از ۴ ساعت عملیات جستجو دو کوهنورد گمشده که به علت شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود مسیر خود را گم کرده بودند در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی پیدا و آنها را به پایین کوه و محل امن منتقل کردند.

کد خبر 6097550

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • نجات جان ۴ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات قله دماوند
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال