Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مددجوی محکوم به قصاص نفس زندان رجایی شهر که ۲۴ سال از عمر خود را در انتظار اجرای حکم سپری نموده بود با رضایت اولیاء دم فرصتی مجدد برای زندگی یافت.

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی زندان Prison رجایی شهر، مددجوی محکوم به قصاص نفس زندان رجایی شهر که ۲۴ سال از عمر خود را در انتظار اجرای حکم سپری نموده بود با رضایت اولیاء دم فرصتی مجدد برای زندگی یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیایی سرپرست زندان با اعلام خبر فوق گفت: با پیگیری‌های مستمر و بی وقفه واحد مددکاری زندان، مددجو ش. ع. که به جرم Crime قتل Murder عمد تحمل کیفر می‌نمود از مجازات قصاص رهایی یافت.

ضیایی در ادامه افزود:مددجوی فوق در طول دوران تحمل کیفر از حسن اخلاق و رفتار برخوردار بوده و با شرکت در کلاس‌های فنی حرفه‌ای رشته معرق موفق به کسب گواهینامه پایان دوره گردیده بود.

ضیایی در پایان ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه واحد مددکاری خاطر نشان کرد: بدون تردید ایجاد یک اندیشه فراگیر و ترویج فرهنگ گذشت، مدارا و مصالحه می‌تواند در عصر حاضرگشاینده بسیاری از مشکلات انسان‌ها باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مرد مشهدی را می شناسید؟ / او نمایندگان مجلس را تهدید کرده بود +عکس

درگیری هلیکوپترهای آمریکا با قایق‌های تند رو ایرانی در خلیج فارس

جزئیات شلیک مرگبار به کولبر کرمانشاهی + فیلم لحظه پیدا شدن پیکر و عکس

خاطرات شیطانی در خوابگاه دختران !

مرد غریبه در خانه مهسا بود که شوهر سر رسید! / پایان شوم کلاس عرفانی!

بوسه خانم بازیگر ایرانی بر شانه شاعر سرشناس +عکس

جنازه یک مرد از دختر جوان خواستگاری کرد!

قتل خانم خبرنگار زیبا در دام مردان بی حیا! / جسد بدون لباس پیدا شد + عکس

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

وسوسه شیطانی دانش آموز 14 ساله با عکس های مستهجن خانم معلمش+عکس

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز زندان Prison جرم Crime قتل Murder اخبار حوادث حکم زندگی رضایت زندان رجایی شهر محکوم به قصاص عکس ایران مرد زن قتل دختر پسر هولناک فیلم ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجائی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
جواد دوستی در ادامه اظهار کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی، سالیانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • چلسی دیگر تحمل پوچتینو را ندارد: تحقیرمان کردی!‏
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • عفونت‌های ادراری و پروستات از جمله بیماری‌های شایع
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش