Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:39:57 GMT

تیری آنری ، گزینه اصلی هدایت استون ویلا

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۸۳۵۳

تیری آنری ، گزینه اصلی هدایت استون ویلا

باشگاه استون ویلا، مذاکرات خود با تیری آنری، مربی تیم ملی بلژیک و ستاره سابق تیم ملی فرانسه را برای هدایت این تیم آغاز کرده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا با هدایت بروس تا پلی آف لیگ برتر صعود کرد ولی با شکست مقابل فولام، از صعود به لیگ برتر بازماند. آنها در فصل جدید شروع خوبی نداشته اند  شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند و همین موضوع باعث بالا رفتن انتقادات و اعتراضات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

 

حال نشریات انگلیسی مدعی شدند که تیری آنری، گزینه اصلی ویلا برای جانشینی بروس خواهد بود. در صورت انتخاب آنری، جان تری که روز گذشته از میادین فوتبال اعلام بازنشستگی کرد، دستیار آنری در این تیم خواهد بود. حال باید منتظر ماند و دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت و در صورت اخراج بروس، باشگاه انگلیسی به سراغ ستاره سابق تیم ملی فرانسه می‌رود یا نه.

استون ویلا تیری آنری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استون ویلا تیری آنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم هدایت‌گر جامعه است

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام و هدایت‌گر جامعه است.

به گزارس خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبدالله حبیبی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در آیین نواختن زنگ سپاس معلم که به صورت نمادین در دبستان حضرت مریم (س) حمیدیه انجام شد، اظهار کرد: معلمان انسان‌ها را از گمراهی نجات می‌دهند یعنی همان کاری که پیامبر (ص) انجام می‌دهند، قرآن می‌فرماید انسان‌ها قبل از علم و حکمت، در ضلالت گمراهی می‌روند و آنچه انسان را هدایت می‌کند، علم و دانش است و این مسئولیت سنگین بر عهده معلمان است.

وی افزود: معلم انسان را به نور می‌آورد و مسیر هدایت را به دست خود گرفته است، امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مقام قدردانی کنیم.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.

حبیبی اضافه کرد: امروز کارهای فرهنگی سپاه کمتر از معلمان نیست، روحانیت نیز در حوزه‌های علمیه همه معلم هستند و نقش هدایت جامعه را بر عهده گرفته‌اند.

کد خبر 749379

دیگر خبرها

  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • گری نویل فاش کرد: در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس بودم!
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • معلم هدایت‌گر جامعه است
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا