Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دختر جوانی که به خانه همکلاسی اش رفته بود بعد از اینکه قلیان مصرف کرد بی هوش شد و هدف اقدام شیطانی همکلاسی اش قرار گرفت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا،شینا 20 ساله مقابل بازپرس نشسته و تعریف می کند:  بی دغدغه درس خواندم و دیپلم گرفتم. همیشه بهترین امکانات وسایل را داشتم. وقتی به دانشگاه می رفتم همه می گفتند خوش به حالش؛ پدرش پولدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من که همیشه مورد توجه و احترام اطرافیانم بودم، مغرور و خودخواه بار آمدم. در دانشگاه با پسری به نام امیرعلی  دوست شدم که شبیه خودم بود. مغرور و خودخواه، دوستی با او باعث شد خیلی از اعتقاداتم را از دست بدهم و نوع لباس پوشیدن، حرکات و رفتارم تغییر کرد تحت تاثیر حرف های دوست نابابم، احترام خانواده ام را هم زیر پا گذاشتم، در برابر پدرم ایستادم و گفتم می خواهم زندگی مستقلی تشکیل بدهم و تنها باشم.

یک خواستگار خوب برایم آمد، نصیحت مادر و مادربزرگم مرا متقاعد کرد ازدواج کنم، اما امیر علی با حرف هایش مرا منصرف کرد. پدرم از دستم ناراحت بود و سرسنگین برخورد می کرد، مادرم هم با اینکه دلگیر بود، همچنان حساب بانکی ام را شارژ می کرد.

یک روز که به خانه امیرعلی رفته بودم، چند لحظه ای گذشت که دیدم امیرعلی نوشیدنی الکلی آورد و من هم برای اینکه جلوی او کم نیاورم آن نوشیدنی را خوردم. چند دقیقه بعد سرم گیج رفت و بی هوش شدم وقتی به هوش آمدم لباس تنم نبود و امیرعلی برهنه کنار من نشسته بود و لبخند می زد.این طور بود که به دام افتادم. حالا باید بگویم که «غلط کرده ام».

چند ماه از این موضوع  گذشت و من از نظر روحی ضربه محکمی خورده بودم ، به خودم آمد  که دیدم به مواد مخدر اعتیاد پیدا کردم. خدا خیرش بدهد همسر برادرم را؛ او که فهمیده بود به بیراهه زده ام، دست به کار شد تا نجاتم بدهد، با اینکه گاهی خیلی اذیتش کرده ام و به قول معروف خواهر شوهر بازی برایش درآورده ام، خواهرانه جلو آمد و کمکم کرد.

با کمک درمانگر اعتیاد، و روحیه و انگیزه ای که همسر برادرم به من داد، توانسته ام خوب پیش بروم و از امیر علی هم شکایت کردم؛ امیدوارم بتوانم اشتباهات گذشته را جبران کنم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مرد مشهدی را می شناسید؟ / او نمایندگان مجلس را تهدید کرده بود +عکس

درگیری هلیکوپترهای آمریکا با قایق‌های تند رو ایرانی در خلیج فارس

جزئیات شلیک مرگبار به کولبر کرمانشاهی + فیلم لحظه پیدا شدن پیکر و عکس

خاطرات شیطانی در خوابگاه دختران !

مرد غریبه در خانه مهسا بود که شوهر سر رسید! / پایان شوم کلاس عرفانی!

بوسه خانم بازیگر ایرانی بر شانه شاعر سرشناس +عکس

جنازه یک مرد از دختر جوان خواستگاری کرد!

قتل خانم خبرنگار زیبا در دام مردان بی حیا! / جسد بدون لباس پیدا شد + عکس

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

وسوسه شیطانی دانش آموز 14 ساله با عکس های مستهجن خانم معلمش+عکس

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز حوادث Accidents مواد مخدر ازدواج داماد زندگی داستان من عکس ایران مرد زن قتل دختر پسر هولناک فیلم ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت

همشهری آنلاین - حوادث: نخستین حادثه مربوط به مرگ مشکوک پسری ۲۲ ساله بود که ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه به قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد. جسد پسر جوان در خانه اش پیدا شده که بر اثر ضربه کاتر به دستش و خونریزی شدید جان باخته بود. آنطور که خانواده اش می گفتند وی اقدام به خودکشی کرده بود. آنها مدعی بودند که جوان جان باخته، اعتیاد به مواد مخدر داشته و وقتی شنیده که خانواده اش قصد دارند وی را به کمپ ترک اعتیاد ببرند، اقدام به خودکشی کرده است. با این حال تحقیقات به دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد تا مشخص شود که آیا گفته های خانواده وی درباره مرگ پسر جوان صحت دارد یا نه.

دومین حادثه که ساعت ۱۳:۳۰ یکشنبه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و مربوط به مرگ مردی جوان بود که جسد سوخته اش در زمین خاکی پیدا شده بود. در نزدیکی جسد گالن بنزین و فندک به چشم می خورد. همچنین یک خودروی پرایدی در نزدیکی محل کشف جسد پیدا شد که متعلق به مرد جان باخته بود. یافته های تیم جنایی نشان می داد که خانه مرد جان باخته در همان محدوده بوده است. خانواده اش می گفتند که متوفی با کسی خصومت شخصی نداشته است. با این حال تحقیقات برای کشف اسرار مرگ مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 848126 برچسب‌ها اعتیاد - معتاد قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید