Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:39:07 GMT

مشکلات صیادان جزیره خارگ برطرف می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۸۶۰۶

مشکلات صیادان جزیره خارگ برطرف می شود

مهدی بخشی در حاشیه نشست با صیادان خارگ گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهمترین حوزه های مورد فعالیت در جزیره خارگ بخش صیادی است که نگاه ویژه ای به این حوزه داریم و از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات بهره می گیریم.

وی افزود: نگاه شورای شهر خارگ برای برون رفت از مشکلات نگاه تعاملی در تمامی حوزه ها است و با همفکری و هم اندیشی مطمئنا تمام مسائل و مشکلات جزیره خارگ حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: طی جلسه ای که با صیادان صبور جزیره خارگ برگزار شد، مقرر شد قیمت ماهی به همراه وزن ماهی در فاکتور درج شود، همچنین ماهی فروشان موظف به نصب تابلو نرخ در مکان فروش ماهی شدند. 

بخشی خاطرنشان کرد: مسئولیت نظارت بر توافقات فوق نماینده سازمان صنعت معدن و تجارت در جزیره خارگ است.

کد خبر 4424934

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ صید و صیادی اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر گرگان اربعین حسینی شهرکرد مشهد شیراز یاسوج گردشگری خرم آباد اربعین 97 سنندج خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: بیمارستان دارای بدهی است و نیاز داریم قول‌های داده شده در راستای رفع مشکلات محقق شود.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، معصومه علیزاده سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج، گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد.

علیزاده با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، عنوان کرد: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز به اعزام بیماران شدیم.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج نگاه و دید قومیتی به ساختارها را چالش ساز دانست و ابراز داشت: شایستگی باید محور قرار گرفته و اگر برتری نیز شکل بگیرد، برحسب علم اقدام شود.

علیزاده با اشاره به برخی از مشکلات، گفت: کمبود نیرو و منابع انسانی در بیمارستان مطرح بوده و همچنین نیروهایی به عنوان خدمات یا برخی عناوین دیگر مشغول شدند که ردیف گرفته، اما در جایگاه خود قرار ندارند.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با تاکید بر اینکه باید پیگیری شده تا نگاه تخصصی به چارت‌ها عملیاتی شود، ابراز داشت: این مسئله کمک می‌کند تا بتوانیم بیمارستان را بهتر مدیریت کنیم.

علیزاده به ضعف تسویه حساب‌های بیمه‌ای اشاره کرد و گفت: در بحث معوقات بیمه‌ای به ویژه در بحث تأمین اجتماعی مبالغ چشمگیری را شاهدیم که باید همکاری لازم برای تعامل بهتر و بهبود پرداخت‌ها را داشته باشیم.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: بیمارستان دارای بدهی است و نیاز داریم قول‌های داده شده در راستای رفع مشکلات محقق شود.

دیگر خبرها

  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است