Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تفنگداران دریایی آمریکا مستقر در شمال استرالیا به دنبال دستگیری توسط پلیس این کشور به دلیل رانندگی در حالت مستی از کار برکنار شده است.

بنا بر نوشته «رویترز»، سخنگوی تفنگداران دریایی آمریکا اعلام کرد ماه گذشته به دنبال دستگیری سرهنگ «جیمز اسچنل» به دلیل رانندگی در حالت مستی توسط پلیس استرالیا، این فرمانده از تمام مسئولیت‌هایش خلع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظامی آمریکایی مسئول ۱۵۸۷ تفنگدار دریایی آمریکا مستقر در شهر «داروین» استرالیا بود، نیروهایی که در راستای سیاست دولت باراک اوباما برای «چرخش به سمت شرق آسیا» و به دنبال توافق واشنگتن و کانبرا در سال ۲۰۱۱ در این منطقه استقرار یافته‌اند.

گفته می‌شود که این فرمانده نظامی آمریکایی اوایل بامداد ۳۰ سپتامبر در یک باشگاه شبانه اقدام به شرب خمر کرده بود و با همان حالت مستی رانندگی کرده بود.

طبق گزارش رسانه‌های استرالیایی بعد از بازداشت او توسط پلیس این کشور، او در دادگاه به جرم خود اعتراف کرد و مجبور به پرداخت ۵۰۰ دلار جریمه شد.

دادگاه استرالیایی در حکم خود همچنین این نظامی آمریکایی را به مدت ۶ ماه از رانندگی منع کرده است.

بنا بر اعلام ارتش آمریکا، «جرمی برادی» به عنوان جایگزین «جیمز اسچنل» مسئولیت فرماندهی تفنگداران دریایی آمریکا در داروین استرالیا را برعهده گرفته است.

این برای اولین بار نیست که نظامیان آمریکا مستقر در خارج مرتکب چنین جرائمی می‌شوند. تفنگداران دریایی آمریکا که در ژاپن و کره جنوبی مستقر هستند نیز بارها علیه شهروندان کشورهای میزبان مرتکب جرائمی شده‌اند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باراک اوباما واشنگتن جرم دلار ژاپن کره جنوبی باراک اوباما جرم دلار رسانه کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • نماهنگ/شریک جرم
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو