Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

فیلم شکستن همزمان بیست استخوان به کارگردانی جمشید محمودی با نام بین المللی رونا مادر عظیم به عنوان نماینده سینمای افغانستان به آکادمی اسکار معرفی شد. این فیلم با بازی متفاوت محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت همراه بود.

  بازی متفاوت محسن تنابنده در شکستن همزمان بیست استخوان

محسن تنابنده در شکستن همزمان بیست استخوان

شکستن همزمان بیست استخوان با نام بین المللی رونا مادر عظیم فیلمی به نویسندگی و کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در سال 1397 نماینده اسکار افغانستان در نود و یکمین دوره جوایز اسکار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش متفاوت محسن تنابنده در شکستن همزمان بیست استخوان

محسن تنابنده در این فیلم ایفاگر نقش متفاوت از سایر نقش هایش بود و در نقش یک مهاجر افغانستانی جلوی دوربین رفت.

محسن تنابنده در فیلم رونا مادر عظیم

محسن تنابنده یکی از درخشان ترین بازی هایش را در این فلیم به نمایش گذاشت و شکستن همزمان بیست استخوان روایتی از زندگی عظیم با بازی محسن تنابنده یک پناهنده افغان است که در شهرداری تهران مشغول به کار است تا بتواند به خانواده مادر و برادرش فاروق کمک کند تا قاچاقی به آلمان بروند.اما در لحظه آخر فاروق منصرف به بردن مادرشان می شود و عظیم نیز متوجه می شود مادرشان نیازمند عمل پیوند است.عظیم باید بین جان خودش و مادرش انتخاب کند.

بازی متفاوت محسن تنابنده در شکستن همزمان بیست استخوان

محسن تنابنده در این فیلم با مجتبی پیرزاده، فاطمه حسینی، فرشته حسینی، فاطمه میرزایی، علیرضا استادی، سعید چنگیزیان و ... همبازی است.

محسن تنابنده در فیلم برادران محمودی

محسن تنابنده که بیشتر با نقش نقی در مجموعه پرطرفدار پایتخت شناخته میشود در این فیلم سینمایی بانقشی متفاوت و جدی جلوی دوربین رفت و راهی آکادمی اسکار شد.

محسن تنابنده در سریال پایتخت

یکی دیگر از جدیدترین کارهای سینمایی محسن تنابنده بازی او در فیلم فراری به کارگردانی علیرضا داوودنژاد در نقش یک راننده تاکسی بود که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را برایش به ارمغان آورد.

محسن تنابنده در فیلم فراری


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: افغانستان بازی دوربین شهرداری تهران خانواده آلمان پایتخت فیلم سینمایی تاکسی جشنواره فیلم فجر فیلم پارس محسن همزمان شکستن تنابنده پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود

 به گزارش تابناک، رشد و توسعه فیزیکی کودکان یکی از دغدغه‌های اصلی والدین است که در آن، قد بلند ترجیح داده می‌شود و به عنوان نشانه‌ای از سلامت و تندرستی در نظر گرفته می‌شود.

علاقه به داشتن قد بلند نه تنها در میان کودکان بلکه در میان والدین آنها نیز مشهود است، چرا که اغلب با مزایایی چون اعتماد به نفس بالاتر و موقعیت‌های اجتماعی بهتر همراه است. با این حال، تعیین قد نهایی یک فرد تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله ژنتیک، تغذیه و سبک زندگی قرار دارد.

به گزارش فرطب، ژنتیک به طور قطعی در تعیین قد نقش دارد، اما تغذیه صحیح نیز می‌تواند تاثیر بسزایی بر روند رشد قدی داشته باشد. تغذیه کافی و متعادل باعث تامین مواد مغذی لازم برای رشد و نمو سلول‌ها و بافت‌های بدن به خصوص استخوان‌ها می‌شود. در این میان، اهمیت مصرف پروتئین و مواد مغذی خاص نظیر کلسیم و ویتامین D که نقش اساسی در تقویت ساختار استخوانی و بهبود رشد قدی دارند، نباید نادیده گرفته شود.

از این رو، درک اهمیت تغذیه در کنار عوامل ژنتیکی و توجه به نقش آن در تحقق پتانسیل رشد قدی کودکان، می‌تواند به والدین کمک کند تا با اتخاذ رویکردهای مناسب تغذیه‌ای، زمینه ساز رشد بهینه فرزندان خود باشند.

اهمیت تغذیه در رشد قدی کودکان
رشد قدی کودکان نه تنها تحت تاثیر عوامل ژنتیکی قرار دارد، بلکه تغذیه صحیح نیز نقش کلیدی در این فرآیند ایفا می‌کند. احمد اسماعیل زاده تاکید می‌کند که ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری برای رشد استخوان‌ها و بهبود قد کودکان حیاتی هستند.

تاثیر پروتئین بر افزایش قد کودکان
پروتئین، به عنوان یکی از اساسی‌ترین مواد مغذی برای تقویت بدن کودک و تحریک هورمون‌های رشد، معرفی شده است. این ماده مغذی برای سلامت ماهیچه‌ها، استخوان‌ها، پوست و سایر اندام‌های بدن ضروری است.

نقش لبنیات در رشد قدی
لبنیات، به ویژه شیر و ماست، حاوی پروتئین و دیگر مواد مغذی هستند که می‌توانند به افزایش قد کمک کنند. مصرف روزانه ۳-۴ وعده لبنیات به دستیابی به پتانسیل رشد در کودکان و نوجوانان کمک می‌کند.

اهمیت شیر و فرآورده‌های لبنی در دوران کودکی
شیر و فرآورده‌های لبنی منابع خوبی از انرژی، پروتئین‌ها، فسفر، منیزیم، ویتامین D و به ویژه کلسیم هستند که برای رشد و نمو کودک ضروری می‌باشند. مصرف این محصولات در دوران کودکی به تقویت استخوان‌ها و رشد اسکلتی کمک می‌کند.

تاثیر ویتامین D و کلسیم بر رشد قد
علاوه بر کلسیم، ویتامین D نیز در تقویت استخوان‌ها و بهبود رشد قدی نقش دارد. ویتامین D به تراکم و استحکام استخوان‌ها کمک کرده و کمبود آن می‌تواند به ضعف عضلانی و اختلال در رشد قد منجر شود.

افزایش ترشح فاکتور رشد شبه انسولین با مصرف لبنیات
محصولات لبنی نه تنها به جذب کلسیم کمک می‌کنند، بلکه ترشح فاکتور رشد شبه انسولین را نیز افزایش می‌دهند که این امر به نوبه خود به رشد اسکلتی کمک می‌کند.

از این رو، توجه به تغذیه مناسب و غنی از پروتئین، کلسیم، و ویتامین D در دوران رشد کودکان، می‌تواند به دستیابی به حداکثر پتانسیل قدی آن‌ها کمک کند.

 

دیگر خبرها

  • چرا باید از شکستن حکم اعدام بابک زنجانی استقبال کنیم؟
  • تلاش برای شکستن خواب بذر خاویار گیاهی در خراسان شمالی
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • فرار بوفالو عظیم الجثه از چنگال شیرهای گرسنه | ویدئو
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • مهار تمساح عظیم الجثه با دست در خیابان شلوغ | ویدئو
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود