Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان – ايرنا – معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري زاهدان مرکز سيستان و بلوچستان گفت: کالا برگ نفت سفيد که قرار بود اول آبانماه اعلام شود با توجه به سرماي زودهنگام و کاهش 10 درجه اي دما يک هفته زودتر يعني 23 مهر ميان مردم اين شهرستان توزيع مي شود.

به گزارش ايرنا نعمت الله نجاري دوشنبه شنب در نشست ستاد سوخت زاهدان اظهار داشت: با توجه به آغاز سرما در سيستان و بلوچستان و افزايش مصرف سوخت به منظور جلوگيري از نارضايتي مردم و اختلال در توزيع و سواستفاده برخي جايگاه داران، شرکت نفت زاهدان موظف است سوخت را به موقع به جايگاه داران تحويل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: همچنين بايد عملکرد عرضه و توزيع سوخت در سطح شهرستان زاهدان توسط دستگاه هاي ناظر و بازرسان شرکت نفت کنترل و گزارش روزانه اي از اين نظارت به فرمانداري ارائه شود.
معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري زاهدان با اشاره به تخلف برخي جايگاه داران نفت سفيد مبني بر دريافت کالابرگ از مردم و تحويل ندادن سوخت به آنان ادامه داد: با جايگاه داران متخلف که سهميه نفت سفيد مردم را به موقع پرداخت نمي کنند بايد به شدت برخورد شود.
وي تصريح کرد: با توجه به ورود زائران پاکستاني بايد سهميه سوخت مورد نياز براي گرمايش محل اسکان و استراحت آنان پيش بيني شود.
نجاري ادامه داد:همچنين براي نانوايي هايي که به طور رايگان براي اين زائران نان تهيه مي کنند سهميه سوخت در نظر گرفته شود.
وي با اشاره به مشکلات پيش آمده در زمينه تهيه گاز مايع در زاهدان خطاب به دستگاه هاي مربوطه گفت: به هيچ وجه نبايد مشکلي در زمينه تهيه سيلندر گاز مايع براي مردم وجود داشته باشد و در اين زمينه هيچ توجيهي از سوي شرکت خدمات رسان پذيرفتني نيست.
معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري زاهدان ادامه داد: به منظور حل مشکل سوخت خودروهاي توزيع کننده سيلندر شرکت الياس گاز روزانه 20 ليتر به سهميه قبلي اين خودروها اضافه مي شود تا مشکلي در توزيع نداشته باشند.
وي اظهار داشت:همچنين سهميه گاز شرکت هاي الياس گاز و اتان گاز نيز افزايش مي يابد.
نجاري خاطرنشان کرد: گازرساني به مشترکان شرکت هاي خدمات رسان بايد در اولويت باشد که براي اين منظور شرکت ها بايد از توزيع ايستگاهي سيلندر گاز در سطح شهر کاسته و پاسخگوي مشترکان خود در درب منازل باشند.
وي با بيان اينکه نگراني از بابت ذخاير گاز و نفت سفيد وجود ندارد، ادامه داد: براي تامين ذخاير گاز شهرستان زاهدان علاوه بر ظرفيت حمل جاده اي بايد از ظرفيت ريلي نيز استفاده شود.
معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري زاهدان افزود: مردم تا جايي که مي توانند گاز مايع مورد نياز خود را از طريق اشتراک و يا ديگر روش هاي قانوني تهيه کنند و به سراغ دلالان و بازار آزاد نروند تا مشکلي در چرخه عرضه سيلندر گاز مايع پيش نيايد.
9908**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید

با ادامه نهضت احداث جایگاه‌های سوخت جدید در سیستان و بلوچستان، جایگاه مشهدی منصوری، امروز همزمان با ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در زابل به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، مدیر منطقه زاهدان در آیین بهره برداری از این جایگاه گفت: جایگاه اختصاصی مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه است که در شهرستان نیمروز سیستان به بهره برداری رسید.

قربانعلی مردانی با اشاره به موقعیت مکانی بسیار خوب این جایگاه که در محور خروجی شهرستان زابل به سمت نهبندان و همچنین در محدوده شهرستان نیمروز واقع شده است گفت: احداث این جایگاه که عرضه بنزین و نفتگاز در آن انجام می‌شود، اقدامی مؤثر و ضروری در راستای مدیریت توزیع سوخت و تأمین رفاه مردم می‌باشد.
????مدیر منطقه زاهدان گفت: این جایگاه دارای دو سکو، چهار تلمبه و هشت نازل عرضه بنزین و نفتگاز بوده و از ظرفیت ذخیره سازی ۱۳۸ هزار لیتر فرآورده برخوردار است.
????وی افزود: این جایگاه در قالب مجتمع خدماتی، رفاهی در زمینی به وسعت ۳۰هزار متر مربع و با اشتغالزایی ۱۰ نفر و اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و به بهره برداری رسیده است.
????مردانی با اشاره به آغاز نهضت احداث جایگاه‌های جدید در استان گفت: جایگاه مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه منطقه زاهدان و پنجمین جایگاه جدید منطقه است که از دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۲ تاکنون به بهره برداری رسیده است.
او ابراز امیدواری کرد، یک جایگاه دیگر نیز تا پایان ماه جاری در ناحیه زابل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر منطقه زاهدان در خصوص احداث جایگاه‌های CNG در استان نیز گفت: فراخوان احداث ۲۹ باب جایگاه CNG در منطقه زاهدان و ۲۱ باب در منطقه چابهار انجام شده و در مرحله تشکیل پرونده متقاضیان می‌باشد.
وی همچنین اظهار نمود: تعداد ۱۶جایگاه سوخت مایع جدید نیز در مرحله فراخوان و جذب سرمایه گذار می‌باشد.
به گزارش روابط عمومی منطقه زاهدان، مراسم افتتاح و بهره برداری از جایگاه مشهدی منصوری ناحیه زابل، امروز باحضور مدیر منطقه زاهدان، معاون بازرگانی منطقه و رییس ناحیه زابل، فرماندار شهرستان نیمروز و تنی چند از مسئولین محلی و معتمدین و مردم منطقه، برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره عشایر سیستان امسال زودتر آغاز شد
  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز بهار
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • فعالیت ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت در اصفهان
  • مازوت‌سوزی در نیروگاه شازند متوقف شده است