Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@15:56:41 GMT

720 نفر عضو نظام دامپزشکی سیستان و بلوچستان هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۰۲۹۱

720 نفر عضو نظام دامپزشکی سیستان و بلوچستان هستند

حامد گنجعلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعضای نظام دامپزشکی در سه بخش تامین امنیت غذایی، بهداشت و سلامت فرآورده های دامی و حمایت از تولید و اقتصاد ملی فعالیت می کنند.
وی گفت: در 2 سال اخیر با تلاش های صورت گرفته افزون بر 50 داروخانه، کلینیک، آزمایشگاه و مرکز مایه کوبی دام در سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس نظام دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در این مدت با توجه به وسعت و پراکندگی استان 650 پروانه دامداری، شیلات و آبزیان در استان صادر شده است.
وی برگزاری افزون بر هزار نفر ساعت کلاس آموزشی و دوره باز آموزی را از دیگر اقدامات این نهاد در افزایش دانش و مهارت فعالان این حوزه در استان برشمرد.
به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی سستان و بلوچستان، این استان دارای 16 واحد گاوداری شیری صنعتی، هزار و 707 واحد کوچک گاوداری شیری روستایی، 215 واحد پرواربندی گوساله صنعتی، هزار و 426 واحد کوچک پرواربندی گوساله روستایی و 715 واحد کوچک پرواربندی گوسفند و بز روستایی است.
مجتبی پیری ادامه داد: همچنین پنج واحد پرواربندی شتر صنعتی، 53 واحد کوچک پرورش شتر شیری روستایی و 13 واحد کوچک پرواربندی شتر روستایی و 2 ایستگاه حفظ و حراست ژنتیکی گاو سیستانی و گاو دشتیاری در این استان وجود دارد.
وی با اشاره به صنایع تبدیلی و تکمیلی دام در این استان گفت: هم اینک 11 باب کشتارگاه صنعتی و بهداشتی دام با ظرفیت ذبح روزانه بیش از 6 هزار و 900 راس دام سبک و سنگین، 41 واحد بسته بندی گوشت، 13 واحد کارخانه خوراک دام، 6 کارخانه تولید شیر و فرآورده لبنی و 30 مرکز جمع آوری شیر در این استان فعال است.
پیری افزود: سالیانه بیش از 42 هزار تن گوشت قرمز و 106 هزار تن شیر در استان تولید می شود.
7316 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 جهاد کشاورزی حمایت از تولید سیستان و بلوچستان شیر گوشت قرمز منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان