Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتابخانه شهید سعید دلفی با همکاری خیر و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در منطقه آغاجاری اهواز افتتاح و آماده ارائه خدمات به ساکنان این منطقه است. ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، کتابخانه شهید سعید دلفی با همکاری خیر و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در منطقه آغاجاری اهواز افتتاح و رسما از فردا آماده ارائه خدمات به ساکنان این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این مراسم، محسن ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اهواز درباره جزئیات کتابخانه شهید سعید دلفی اظهار داشت: در این کتابخانه 4 هزار جلد موجود است که شامل یک هزار و 260 جلد کتاب کودک، 350 جلد کتاب مرجع است.

رئیس اداره کتابخانه‌های معاونت فرهنگی شهرداری اهواز ادامه داد: از مجموع کتاب‌های این کتابخانه 450 جلد کتاب درسی، یک هزار و 940 جلد نیز کتاب عمومی شامل ادبیات، زبان، علوم سیاسی و اجتماعی است.

وی بیان کرد: محیط کتابخانه شهید دلفی 296 متر مربع و توسط خیر آقای امید دلفی ساخته شده است و معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مسئولیت تجهیز آن را برعهده داشته است که برای این امر سه ماه زمان سپری شد.

ابراهیمی با بیان این‌که بنا است که 3 هزار جلد کتاب دیگر نیز به این کتابخانه اضافه شود، افزود: در حال حاضر 2 نفر مشغول به کار شده‌اند و دو نفر دیگر نیز در آینده نزدیک اضافه خواهند شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های معاونت فرهنگی شهرداری اهواز با اشاره به این‌که به دنبال راه‌اندازی بخش کودک و نوجوان به صورت تخصصی هستیم، عنوان کرد: برای فضای بیرون از کتابخانه به دنبال ایجاد محیط سبز و فضای مناسب برای استراحت مطالعه کنندگان هستیم و امید است که اعضای شورای شهر حمایت‌های لازم را از این کتابخانه و دیگر بخش‌ها داشته باشند.

اعلام آمادگی خیرین اهوازی برای مشارکت در امور فرهنگی

همچنین در بخشی از این مراسم، امید دلفی با بیان این‌که هدف از ساخت کتابخانه خدمت به خلق خدا است، اظهار داشت: باوجود کم لطفی‌ها صورت گرفته اما توانستیم از این کتابخانه بهره‌برداری کنیم ولی اگر همکاری‌های بیشتر صورت گیرد چندین کتابخانه را افتتاح خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا مسجد همجوار کتابخانه شهید دلفی نیز ساخته شود، ادامه داد: امید است در این منطقه 3 کتابخانه ویژه کودکان و نوجوانان تاسیس شود؛ پارک محله با هزینه شخصی ساخته شده است و تقاضا داریم در تاسیس مسجد همکاری لازم وجود داشته باشد.

به گزارش تسنیم، کتابخانه شهید سعید دلفی با کمک خیرین و شهرداری در منطقه آغاجاری به بهره‌برداری رسید تا اقشار مختلف جامعه از این امر برخوردار شوند، زمان ارائه خدمات به هم‌وطنان اهوازی از ساعت 8 تا 15 است اما به زودی در نوبت عصر نیز آماده ارائه خدمات خواهیم بود.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال