Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورافشان رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: رقابت‌های تپانچه بادی بانوان ۱۰ متر کلاس SH۱ صبح امروز با مسابقه ساره جوانمردی، سمیرا ارم و عالیه محمودی برگزار شد که در پایان هر سه نماینده کشورمان به فینال راه یافتند و سمیرا ارم بعد از تغییر قوانین رکورددار مرحله مقدماتی این ماده در بازی‌های پاراآسیایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در رقابت‌های مرحله مقدماتی سمیرا ارم با ۵۶۹.۱۶ امتیاز در صدر قرار گرفت و با توجه به تغییر قوانین تیراندازی از ۴۰ تیر به ۶۰ تیر رکورد این ماده در آسیا به نام ارم ثبت شد و ساره جوانمردی دیگر تیرانداز شیرازی با ۵۶۱.۱۴ امتیاز در جای دوم ایستاد و هر دو تیرانداز فارسی کشورمان به فینال راه یافتند.

فینال تپانچه بادی ۱۰ متر بانوان ظهر امروز برگزار می‌شود.

ساره جوانمردی روز گذشته در ماده ۵۰ متر میکس به نشان طلا رسید و سمیرا ارم ششم شد.

انتهای پیام/ن

راهیابی تیراندازان شیرازی به فینال ۱۰ متر باری‌های پاراآسیایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان

فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال شلاق خوردن مهاجم مراکشی الاتحاد در بازی فینال سوپرجام این کشور قوانین مربوط به هواداران را بازبینی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته در ابوظبی (امارات)، تیم فوتبال الاتحاد جده در فینال سوپرجام عربستان سعودی با نتیجه 4 بر یک مغلوب الهلال ریاض شد. عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی تک گل الاتحاد را در این دیدار به ثمر رساند. او پس از پایان بازی برای صحبت با هواداران به سمت سکو رفت و به دنبال درگیری‌های لفظی روی یکی از تماشاگران آب ریخت. سپس یک هوادار با لباس سنتی عربی، شیئی را که شبیه شلاق یا کمربند بود بیرون آورد و با آن دو ضربه به حمدالله زد. بازیکنان و سایر اعضای تیم الاتحاد سعی کردند برای  حمایت از هم‌تیمی خود از روی سکو بالا بروند، اما مهمانداران ورزشگاه وارد عمل شدند، هوادار را بردند و بازیکنان را کنار زدند.

دستگیری هواداری که به حمدالله شلاق زد + فیلم

بر اساس گزارش رسانه‌های عربستانی؛ فدراسیون فوتبال عربستان با توجه به انتشار گسترده خبر و ویدئوی مربوط به شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله در بازی فینال سوپر جام قصد دارد قوانین مربوط به حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را برای تضمین ایمنی بازیکنان مورد بازبینی قرار دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر اعلام شد
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان