Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در شرایطی که بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید و منچستریونایتد هیچ یک شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ندارند، انتظار می‎رود تیمی دیگر جام را بالای سر ببرد.

این دوره فصل بسیار عجیبی خواهد بود و برای اولین بار هر ۴ تیم قدرتمند فوتبال اروپا کارشان را با مشکل آغاز کرده و به دردسر افتاده‌اند؛ بارسلونا، رئال مادرید، بایرن مونیخ و منچستریونایتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها ۴ تیمی هستند که در مجموع ۲۶ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارند، اما بعید است یکی از آن‌ها توانایی داشته باشد به این رقم در فصل جاری بیفزاید.

رئال مادرید

تیم لوپتگی فصل را بدون رونالدو Ronaldo آغاز کرد و در فصل نقل و انتقالات هم بازیکن مطرحی به تیمش اضافه نشد. انتظار می‌رفت این فصل تیم در دوران گذار باشد، اما کسی توقع نداشت عملکرد سفیدپوشان آنقدر بد باشد. آن‌ها بعد از شکست در مسکو مقابل زسکا مقابل آلاوس هم شکست خوردند و حتی نزدیک به ۷ ساعت است که گلی هم نزدند.

بارسلونا

مطمئنا در این دوره و تا اینجای کار بدترین بارسلونای ۱۳ سال اخیر را دیده‌ایم. معمولا این طور بوده که وقتی مادرید بد بوده بارسا خوب بازی می‌کرده و بالعکس. اما در این فصل هر دو مثل هم هستند. این تیم هدفش را از ابتدای فصل مشخص کرده و به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان است، اما با این عملکرد بعید است به آن برسد. ضعیف‌ترین قسمت این تیم هم خط دفاعی است، جایی که مخصوصا پیکه نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. این بدترین شروع آن‌ها در ۱۳ سال اخیر بوده است.

بایرن مونیخ

تیم دیگری که اصلا شرایط خوبی ندارد بایرن مونیخ است و اصلا این تیم انگیزه خوبی برای جشن گرفتن اکتبرفست نداشته است. این تیم در جدول رده‌بندی با ۱۳ امتیاز در رده ششم قرار دارد. باواریایی‌ها هفته گذشته مقابل مونشن‌گلادباخ با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند تا وضعیت نیکو کواچ خطرناک شود. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بایرن سن بالای بازیکنان است؛ بازیکنان این تیم مانند روبن و ریبری حالا ۳۴ و ۳۵ سال سن دارند. بایرن در ۷ بازی ۸ گل خورده و خط دفاع این تیم ضعیف‌ترین قسمتش است.

منچستریونایتد

چندین فصل است که منچستر دیگر مانند قبل قدرتمند نیست و شاید این تیم تنها تیمی باشد که کمتر کسی از قدرتمند نبودنش متعجب شده است. اما با وجود سرمایه‌گذاری عظیم در تابستان مورینیو نتوانسته با این تیم نتایج مطلوبی کسب کند و این تیم با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی صدرنشین در رده هشتم قرار دارد. در یونایتد نه بازیکنان و نه مربی نتوانسته‌اند توقعات را برآورده کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دردسر ازدواج با پسری که 10 سال کوچکتر بود+ عکس

مرگ تلخ هانیه 7 ساله به خاطر اشتباه پرسنل بیمارستان دزفول

پررویی مدیرعامل سکه ثامن در تحقیقات پلیسى + عکس و فیلم

اصلاح صورت هنگام رانندگی حادثه ساز شد! + فیلم

قاسم‌ خانی و پاوه‌ نژاد هم احضار شدند

ترامپ مرد ایده آلی برای همخوابی با یک زن نیست ! + عکس

تجاوز پدر به دختر 12 ساله اش / در مسافرخانه ای در تهران رخ داد + عکس

این مرد باهوش به خودش تیر اختلاس زد ! + عکس

خودکشی دکتر جراح ارتوپد در ویلای شمال / همه چیز از درخواست میترا شروع شد !

این زن امریکایی و شوهر ایرانی اش عاشق حیوانات هستند / زندگی با حیوانات وحشی در قزوین + عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

لاغری با پودر سنجد

جزییات نگرانی «حمید فرخ نژاد» از گرانی دلار فاش شد! + فیلم

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز رونالدو Ronaldo بارسلونا رئال مادرید فوتبال اروپا لیگ قهرمانان قهرمانی عکس ایران مرد زن دختر ازدواج هولناک تصاویر داعش پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، مطابق قوانین یوفا، خیرونا و منچسترسیتی نمی‌توانند به‌صورت همزمان در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند.

این دو باشگاه در این فصل به ترتیب در پی کسب بالاترین رتبه ممکن در لیگ برتر و لالیگا هستند و صعود به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کرده‌اند.

سیتی از قبل مشخص کرده بود که در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار می‌گیرد و خیرونا هم امشب با برتری مقابل بارسلونا، صعود به فصل آینده چمپیونزلیگ را تایید کرد.

با این حال، با توجه به اینکه منچسترسیتی و خیرونا مالک مشترکی دارند که توسط گروه فوتبال سیتی اداره می‌شوند، این سوال مطرح بود که آیا هر دو باشگاه اجازه خواهند داشت در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنند یا خیر.

به گفته جک گوکان، خبرنگار میل اسپورت، کمیته کنترل مالی باشگاه‌های اروپایی (CFCB) برای تعیین اینکه آیا خیرونا و منچسترسیتی می‌توانند سال آینده در لیگ قهرمانان بازی کنند، تشکیل جلسه خواهد داد.

مسائل پیرامون منچسترسیتی و خیرونا که هر دو در لیگ قهرمانان فصل آینده رقابت می‌کنند، توسط گروه فوتبال سیتی تصمیم گیری می‌شود و باید ثابت شود «هیچ کنترل اجرایی یا اشتراک اطلاعات» بین این دو باشگاه وجود ندارد.»

گروه فوتبال سیتی مالکیت صد در صدی درصدی باشگاه منچسترسیتی را در اختیار دارد. آن‌ها در سال 2017 نیز 47 درصد سهام باشگاه خیرونا را خریدند و یکی از مالکان اصلی این تیم کاتالان شدند.

طبق ماده 5 یوفا "هیچ باشگاهی در هیچ رقابت اروپایی نباید سهام مشترک با باشگاه دیگری داشته و یا عضوی از مجموعه باشگاه دیگری باشد و یا مدیریت مشترکی با باشگاه دوم داشته باشد."

جک گوکان تایید کرد که اگر کمیته کنترل مالی باشگاه‌های اروپایی علیه باشگاه‌های گروه فوتبال سیتی رای صادر کند، هر باشگاهی که در لیگ مربوطه بالاترین رتبه را در اختیار داشته باشد، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد.

منچسترسیتی امیدوار است که در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و اگر این رای از سوی یوفا صادر شود، آن‌ها شانس بیشتری نسبت به خیرونا برای حضور در چمپیونزلیگ خواهد داشت.

رئال مادرید اکنون عنوان قهرمانی لالیگا را به دست آورده و بهترین مقامی که خیرونا می‌تواند کسب کند رتبه دوم است. در مقابل،  اگر منچسترسیتی در چهار بازی باقیمانده لیگ برتر انگلیس مقابل ولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وستهام برنده شود، چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر را جشن می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال