Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@06:55:01 GMT

توزیع پوشک های احتکار شده درالبرز+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۱۰۴۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز البرز،مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز با اعلام این خبر گفت :یک و نیم میلیون بسته پوشک  احتکار شده به ارزش  حدود 70 میلیارد تومان  در استان کشف شده  است که این هفته  در شبکه سراسری توزیع کشوری و استانی در اختیار مردم قرار می‌گیرد .

مختاری افزود:قیمت پوشک با قیمت ارز تخصیص داده شده برای خرید دراختیار مردم قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: البرز توزیع پوشک تعزیرات بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار البرز بر رصد و نظارت دقیق بازار نوروزی

استاندار البرز گفت: دستگاه‌های متولی و نظارتی با تمام توان بر بازار شب عید نظارت دقیق داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که روز شنبه 26 اسفند ماه 1402 در سالن جلسات حوزه استاندار و پس از ستاد ملی تنظیم بازار با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، افزود: نظارت بر تولید و توزیع گوشت گرم قرمز در استان باید با تمام ظرفیت های تولیدی و نظارتی استان صورت گیرد.

وی ادامه داد: حفظ ثبات در بازار به نظارت جدی اتاق اصناف، اتحادیه ها و در مراتب بالاتر اداره کل صمت و دستگاه های نظارتی، نیاز دارد.

عبداللهی گفت: یکی از دغدغه‌های فعالان حوزه دامداری و دامپروری، گسترش مناطق مسکونی و نزدیک بودن این مراکز به محل زندگی مردم است.

دستور ویژه استاندار البرز در راستای نظارت و تنظیم بازار البرز جز استان‌های برتر کشور در تنظیم بازار و نظارت الکترونیک است

وی افزود: باید جانمایی مناسب جهت انتقال دامداری ها و تجمیع فعالیت ها در این نقطه است.قیمت های مختلفی با توجه به تنوع عرضه تولیدات دامی وجود دارد و مردم را دچار سردرگمی می کند بنابراین باید تدبیری اتخاذ شود که در این راستا تخلف و سو استفاده صورت نگیرد.

استاندار البرز تصریح کرد: رستوران‌ها و مراکز عرضه غذا نیز در استان باید قیمت های خود را براساس کیفیت گوشتی که تهیه می کنند، متناسب سازی کنند چراکه در این حوزه نیز امکان تخلف وجود دارد.

عبداللهی گفت: ایجاد توازن بین تولید و توزیع نیاز به برنامه ریزی و نظارت دارد و ضرورت دارد ظرفیت های تولید گوشت استان شناسایی و بهره برداری شود.

وی افزود: جلسات تنظیم بازار باید با هدف رصد لحظه به لحظه بازار، منظم و مستمر برگزار شود.

استاندار البرز گفت: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در سراسر استان فعالیت موثر داشته باشند و باید از ظرفیت تولیدکنندگان استان بر عرضه زیر قیمت بازار، استفاده شود.

وی افزود: ارتقا کیفیت معیشت مردم یک مسئولیت خطیر و مهم برای ما محسوب می‌شود بنابراین باید از تمامی توان و ظرفیت خود در این رابطه بهره برداری کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکاپوی مردم البرز برای استقبال از سال جدید
  • استمرار توزیع کالاهای اساسی در بازار لرستان
  • توزیع ۱۰ میلیارد تومان قبض عوارض در تهران | جایزه خوش حسابی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • (ویدیو) برخی سکوهای فیلترشده به‌زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد
  • برخی سکوهای فیلتر شده به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد
  • مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی در کردستان وجود ندارد
  • هشدار به وزیر جهاد کشاورزی /قیمت برنج دوباره اوج می‌گیرد؟
  • نشست کارگروه تنظیم بازار استان‌ها در تهران
  • دستور استاندار البرز بر رصد و نظارت دقیق بازار نوروزی
  • ثبات قیمت‌ها و توزیع عادلانه یارانه‌ها با اجرای طرح کالابرگ