Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:01:59 GMT

چند خبر کوتاه از شهرستان کردکوی

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۱۱۰۹

چند خبر کوتاه از شهرستان کردکوی

گرگان - ایرنا - بهره برداری از پایگاه اسکان فرهنگیان، پیشرفت 86 درصدی مجتمع آبرسانی روستای دنگلان و افتتاح نمایشگاه هنری طراحی روی سفال از خبرهای کوتاه شهرستان کردکوی در غرب استان گلستان است.

*** بهره برداری از پایگاه اسکان فرهنگیان در شهرستان کردکوی
به گزارش خبرنگار ایرنا، با حضور فرماندار شهرستان کرکودی و جمعی از مدیران شهرستانی پروژه اسکان دائم (خانه معلم) این شهرستان با زیربنای 400 متر مربع با اعتبار 380 میلیون تومان در سه طبقه به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته فرماندار کردکوی، پایگاه اسکان دائم فرهنگیان کردکوی از شش سوئیت مجزا با ظرفیت 26 تخت تشکیل شده است.
ابراهیم قدمنان گفت:هدف از راه اندازی خانه معلم را ارائه خدمات رفاهی مناسب برای فرهنگیان ،مسافران،گردشگران وهمچنین تولید درآمدهای ثابت و پایدار برای شهرستان است.

** پیشرفت 86 درصدی مجتمع آبرسانی روستای دنگلان
مجتمع آبرسانی 1100 مترمکعبی روستای دنگلان کردکوی که تاکنون شش میلیارد تومان برای آن اعتبار تخصیص داده شده است در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار کردکوی در بازدید از مجتمع آبرسانی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران ادامه داد : این مجتمع آبرسانی دارای یک مخزن بتونی زمینی به ظرفیت 1000و یک مخزن هوایی به ظرفیت 100 مترمکعب است و برای تکیمل شدن آن 400 میلیون تومان اعتبار نیاز است .
قدمنان گفت :با بهره برداری از این مجتمع، آبرسانی به چهار روستای منطقه با 1400 خانوار بهبود می یابد

*** افتتاح نمایشگاه لعاب کاری روی سفال
نمایشگاه هنری در رشته طراحی و لعاب کاری روی سفال در محل پاساژ افضلی شهر کردکوی افتتاح شد؛ در این نمایشگاه آثاری از بانو حکیمه کیانی هنرمند در رشته طراحی و لعاب کاری روی سفال را به نمایش گذاشته شده و بازدید از آن برای عموم رایگان است.
7333/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اخبار كوتاه كردكوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد