Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان مرکزی گفت: پنج ورزشکار جانباز و معلول این استان در رشته های مختلف ورزشی در مسابقات پارآسیایی جاکارتا حضور دارند.

«ابراهیم نصیری» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: «محسن سیاری» و «مرتضی عابدی» در رشته بسکتبال با ویلچر تیم ملی را در مسابقات پارآسیایی جاکارتا همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: «عیسی زیرایی» در رشته والیبال نشسته، «محسن مجیدی» در رشته دو و میدانی(پرتاب دیسک) و «هاشم رستگاری» دو و میدانی(رشته 100 متر) دیگر ورزشکاران این استان هستند که در مسابقات پارآسیایی جاکارتا حضور دارند.
رئیس هیات ورزش های جانبازارن و معلولان استان مرکزی بیان کرد: مسابقات پارآسیایی از 15 مهرماه جاری همزمان با هفتم اکتبر 2018در جاکارتا اندونزی آغاز و 2 هفته نیز به طول می انجامد.
وی اظهار کرد: ورزشکاران اعزامی استان مرکزی از آمادگی کامل برخوردار هستند و به گفته مربیان تیم های مختلف ملی این ورزشکاران در تمرینات اردوها موفق عمل کرده اند.
نصیری اضافه کرد: استان مرکزی از مناطقی است که در زمینه ورزش جانبازان و معلولان حرف های زیادی برای گفتن دارد به طوری که در همه رشته های ورزشی این بخش یک یا 2 ورزشکار از این استان در تیم های ملی حضور دارند.
400 ورزشکار جانباز و معلول در استان مرکزی به صورت سازماندهی شده در رشته های مختلف بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، والیبال ساحلی، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، تنیس با ویلچر، تیراندازی، تیروکمان و کوهنوردی زیر نظر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان این فعالیت می کنند.
3017/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزشكاران ملي پوش مسابقات آسيايي استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره