Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر شهید اقدامی در بازدید از نمایشگاه «اهواز سرفراز» گفت: آن روز اهواز عاشورا بود، روز عاشورایی بود که مردم را به رگبار بستند. ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و  به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، پدر کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز شهید طاها اقدامی در بازدید از نمایشگاه پوستر «اهواز سرفراز» که به همین مناسبت برپا شده بود در میان جمعی از بازدید کنندگان اظهار داشت: شور حسینی ما زیاد است، این اقدام باید سریع و به موقع باشد تا شور حسینی پابرجا بماند و خونی که ریخته شده است هدر نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مزار شهید طاها اقدامی فضای کار فرهنگی زیادی دارد، ظرفیت خوبی آنجا هست و ما کمال حمایت را برای راه اندازی و انجام کارهای فرهنگی در آنجا داریم. تقدیر الهی بود که پسر من در این راه فدایی امام حسین (ع) و علی اصغر امام حسین شود.

پدر شهید طاها اقدامی به نقل از فرمانده ارتش گفت: ایشان گفتند اگر صد نفر مثل شما را از دست می دادیم اثری که شهادت محمد طاها گذاشت را نداشت.

وی تاکید کرد: پسرم را از اهواز به اصفهان آوردم تا در زادگاه خودش دفن شود، زیرا پسرم را متعلق به اصفهان می‌دانستم و امیدواریم وظیفه ای که برعهده ماست را ادامه دهیم، امیدوارم این کارها ادامه پیدا کند.

اقدامی ادامه داد: آن روز اهواز روز عاشورا بود. روز عاشورایی بود که مردم را به رگبار بستند و این عکس هایی که منتشر شده است تنها یک هزارم چیزی است که در این واقعه اتفاق افتاد. این واقعه جای کار زیادی دارد به ویژه کار فرهنگی، باید دید دشمنان چه اقدامات فرهنگی کرده اند که فردی می آید الله اکبر می گوید و ادعای مسلمانی می کند و به مردم تیر اندازی می کند.

وی شهادت پسرش را شبیه شهادت علی اصغر امام حسین (ع) خواند و گفت: او نیز علی اصغر زمان خود است و همانگونه که علی اصغر با لبان تشنه به شهادت رسید او نیز پس از مدتی گریه و با لب هایی سفید شده به شهادت رسید.

در ادامه رئیس حوزه هنری استان اصفهان ضمن محکوم کردن این حرکت تروریستی گفت: کوچکترین کاری که توانستیم بکنیم این بود که این نمایشگاه را راه اندازی کنیم تا بتوانیم گوشه ای از آلام مردم ایران، نظام، خانواده‌هایی که مصیبت دیده اند را تسکین دهیم.

مهدی احمدی فر ادامه داد: این حرکت جز معدود حرکات های فرهنگی است که پس از این واقعه تروریستی، در اصفهان صورت گرفته است و همه این حرکتها ضامن حفظ انقلاب و ادامه راه شهدا و شهدای مدافعین حرم و در یک کلام مدافعین وطن است.

مجلسی رئیس مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی اصفهان ( آیه) گفت: آنچه می بینید اتفاق نادری است، ما در زمان بسیار کم هنرمندان را همزبان و هم فکر کردیم و این کارها از دل برآمده است و کارهایی است که خودشان تولید کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در فضای مجازی این آثار انعکاس بهتری داشته اند و یکی از کارهای ما برگزاری نمایشگاه بوده است، امیدواریم این نمایشگاه تأثیر خود را داشته باشد و از ذهن مردم پاک نشود.

انتهای پیام/م

R41346/P1486/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پرواز هواپیمایی ایران ایر وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از این شهیدان خانواده معظم شهدا، فرماندهان انتظامی و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6094177

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری